ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام: همه پرچمداران اندرویدی سال آینده از 5G پشتیبانی خواهند کرد

یکی از مدیران کوالکام در مصاحبه اخیر خود مدعی شده که سال آینده کلیه گوشی های اندرویدی پیشرفته ای که از چیپ های این شرکت بهره می برند از شبکه 5G پشتیبانی خواهند کرد. به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

یکی از مدیران کوالکام در مصاحبه اخیر خود مدعی شده که سال آینده کلیه گوشی های اندرویدی پیشرفته ای که از چیپ های این شرکت بهره می برند از شبکه 5G پشتیبانی خواهند کرد.

به گفته کیت کرسین معاون ارشد توسعه محصول کوالکام:

در سال ۲۰۲۰ کلیه چیپ های پریمیمی که توسط کوالکام فروخته خواهند شد از 5G پشتیبانی می کنند. بنابراین هر گوشی پیشرفته ای نیز چنین مشخصه ای خواهد داشت.

همانطور که در خبرها خواندید این شرکت روز گذشته از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ خود برای گوشی های پیشرفته سال ۲۰۲۰  از جمله سری گلکسی سامسونگ و پیکسل گوگل رونمایی کرد. کوالکام اعلام کرده که اسنپدراگون ۸۶۵ صرفا در موبایل های 5G جدید حضور خواهد داشت و به همراه یک مودم 5G جداگانه به نام X55 که آن هم توسط کوالکام ساخته شده و برای ارائه سرویس 5G ضروریست عرضه می گردد.

پرچمداران اندرویدی

کوالکام همچنین از چیپست میان رده و اندکی کندتر خود با نام اسنپدراگون ۷۶۵ رونمایی کرد که امکان یکپارچه سازی آن با یک مودم 5G هم فراهم است.

تکنولوژی بیسیم 5G ضمن آنکه وعده افزایش سرعت ارتباطات و تاخیر اندک در پاسخ دهی را به کاربرانش می دهد خدمات موبایلی بهتری را هم به مشتریانش عرضه خواهد کرد.

ماه گذشته کوالکام پیشبینی کرد که در سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۲۰۰ میلیون گوشی با پشتیبانی از شبکه 5G در اختیار خرده فروشان سراسر دنیا قرار خواهد گرفت. طبق برآوردی دیگر از تحلیلگران موسسه J.P. Morgan که این هفته صورت گرفته امسال ۲۲۹ میلیون دستگاه موبایل 5G در سراسر دنیا فروخته می شود و سال آینده این رقم به ۴۶۲ میلیون دستگاه می رسد.

نمایندگانی از موتورولا، HMD (سازنده گوشی های نوکیا)، اوپو و شیائومی نیز روز گذشته در جریان کنفرانس خبری کوالکام روی صحنه آمدند و از تعهد خود برای استفاده از اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۷۶۵ در گوشی های جدیدشان گفتند.

بین لین نایب رئیس هیئت مدیره شیائومی در همین رابطه اعلام کرد که چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ در گوشی پریمیم می ۱۰ این شرکت که طی سه ماهه نخست ۲۰۲۰ به بازار می آید مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ما در سال  آینده بیش از ۱۰ گوشی پشتیبانی کننده از 5G را ارائه خواهیم کرد و ابتدا با پرچمدار و سپس با میان رده ها شروع می کنیم.

مدیر فروش جهانی اوپو هم وعده داد که این شرکت در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ اولین پرچمدار 5G خود را با اسنپدراگون ۸۶۵ ارائه میکند و در ادامه Reno 3 Pro را همراه با اسنپدراگون ۷۶۵ عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی