ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل
تکنولوژی

استراتژی جدید اپل؛ عرضه آیفون بدون درگاه در سال ۲۰۲۱

مینگ چی کو را دیگر همگان می‌شناسند. او یکی از تحلیلگران تخصصی بازار اپل است و همواره حدسیات خوبی از گام‌های بعدی اپل زده است. از همین رو او اخیرا گفته که آیفون سال ۲۰۲۱ ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

مینگ چی کو را دیگر همگان می‌شناسند. او یکی از تحلیلگران تخصصی بازار اپل است و همواره حدسیات خوبی از گام‌های بعدی اپل زده است. از همین رو او اخیرا گفته که آیفون سال ۲۰۲۱ بدون هیچ گونه درگاهی تولید خواهند شد.

بر اساس جدیدترین پیش‌بینی‌‌‌های مینگ چی کو، باید انتظار عرضه آیفونی بدون پورت را داشته باشیم. یعنی نه تنها اپل دیگر از درگاه اختصاصی لایتنینگ که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ و آیفون ۵ مرفی شده، استفاده نمی‌کند، بلکه به سراغ USB-C هم نرفته و کل اتصالات و همگام‌سازی‌های آیفون را بر اساس تکنولوژی بی‌سیم پیش خواهد برد.

این استراتژی اپل، به کلی صنعت موبایل و بازار تجهیزت جانبی را به هم خواهد زد. از این پس تمامی تولید کنندگان هدفون، شارژرها و سیم‌های اتصالات، باید فکر دیگری کرده تا با آینده آیفون در یک جهت حرکت کنند. علاوه بر این، کو صحبت‌های دیگری از خط تولید آیفون ۲۰۲۰ کرده که کمی عجیب به نظر می‌رسد. فارغ از این که آیفون SE2 قرار است با ابعاد آیفون ۸ و نمایشگر ۴.۷ اینچی به بازار عرشه شود، باید خود را آماده ۴ آیفون دیگر کنیم.

اپل

مینگ چی کو می‌گوید که تمامی آیفون‌های سال آینده از تکنولوژی 5G پشتیبانی خواهند کرد و همگی از نمایشگر OLED بهره می‌برند. علاوه بر سیستم دوربین ۳ گانه پیشرفته‌تر که مانند سیستم فعلی آیفون ۱۱ پرو است با این تفاوت که سنسور ToF به آن اضافه می‌شود، این گوشی در دو مدل عرضه خواهد شد: یک مدل ۶.۱ اینچی و یک مدل ۶.۷ اینچی.

این دو احتمالا آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس را جایگزین خواهند کرد. اما یک مدل ارزان‌تر هم وجود دارد که از دو دوربین بهره می‌برد. بر اساس گفته‌های کو، این مدل نیز خود دو دو سایز نمایشگر مختلف ۶.۱ اینچی و ۵.۴ اینچی به بازار عرضه می‌شود که تصور می‌کنیم جایگزین آیفون ۱۱ شوند. با این حال تا سال ۲۰۲۱ و آیفون بدون درگاه فاضله زیادی داریم ولی ایده ۴ آیفون در یک سال، آن قدرها هم دور نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • yashar1
    yashar1 | ۱۵ آذر ۱۳۹۸

    پاراگراف آخر بین آیفون یازده پرو و پرو مکس یه (و)جا انداختید

    • کورش چایچی
      کورش چایچی | ۱۵ آذر ۱۳۹۸

      ممنونم اضافه شد

مطالب پیشنهادی