ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

معرفی بازی شستی Score! Match [تماشا کنید]

بازی‌های پورتریت یا صرفا عناوینی که برای تجربه‌شان موبایلتان را در یک دست می‌گیرید و تنها با استفاده از شستتان در آن‌ها پیشروی می‌کنید را در قسمت بازی شستی قرار می‌دهیم. عموما این بازی‌ها رکوردی ...

ویجیاتو
نوشته شده توسط ویجیاتو | ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۵

بازی‌های پورتریت یا صرفا عناوینی که برای تجربه‌شان موبایلتان را در یک دست می‌گیرید و تنها با استفاده از شستتان در آن‌ها پیشروی می‌کنید را در قسمت بازی شستی قرار می‌دهیم. عموما این بازی‌ها رکوردی هستند، اما می‌توان در میانشان بازی‌هایی را پیدا کرد که مراحل متنوع و زیادی دارند و می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم‌ کنند.

بازی‌های شستی به خاطر کنترل راحت و داشتن محتوایی که اعتیادآور نیست و عموما زمان زیادی از شما نمی‌گیرد، مناسب شرایطی هستند که می‌خواهید که بخشی از زمانتان را گذرانده سرگرم شوید. شرایطی مانند صبر کردن در مترو، اتوبوس و… .

برخلاف Score! Hero که عنوانی کاملا آفلاین بود، Score! Match روی رقابت‌های آنلاین تمرکز دارد و بدون اتصال به اینترنت، تجربه بازی غیر ممکن است. بیس بازی مانند گذشته است و مکانیزم‌های آن نیز به جز کمی تغییرات جزئی، تفاوت چشمگیری نکرده‌اند. باز هم کنترل تیمتان را به دست می‌گیرید، اما این بار نه فقط در زمین و به عنوان بازیکن، بلکه حتی به عنوان سرمربی تیم.

۱۱ بازیکن شما مشخصات ثابتی دارند و هر یک، به واسطه کارت شناساییشان شناخته می‌شوند. شما می‌توانید ترکیب تیمتان یا حتی پوزیشن بازی هر بازیکن را نیز تغییر دهید. البته این کار پیچیده‌تر از چیزیست که فکر می‌کنید و هر بازیکن علاوه بر مشخصات فردی شاخص، در یک پست  خاص نیز بازی می‌کند. می‌توانید به سادگی و با بررسی کارت هر بازیکن، پست مناسب را برای او انتخاب کنید تا به قدرت جمعی تیمتان کمک کرده باشید.

دیگر مانند گذشته زدن پنالتی‌ها یا ضربات آزاد به عهده کاپیتان یا کارکتر شما نیست. می‌توانید هر یک را با توجه به مشخصات فردی بازیکنان ترکیبتان انتخاب کنید. اهمیت یک انتخاب درست زمانی جلوه پیدا می‌کند که شانس گلزنی بازیکنی که قدرت شوت پایینی دارد، بسیار کمتر از یک بازیکن قدرتمندتر است. بنابراین چیدمان درست تیم جزو اولین گام‌ها در کسب پیروزی محسوب می‌شود.

بجز حالت اصلی بازی که شامل مسابقاتی ۲ دقیقه‌ای می‌شود، می‌توانید در رویدادها نیز شرکت کنید. برخی رویدادها نیازمند رسیدن به لولی خاص هستند و بقیه، از همان ابتدا و با پرداخت مقداری الماس برایتان آزاد می‌شوند. درنتیجه، محتوای کافی برای سرگرم شدن در Score! Match درنظر گرفته شده و از این نظر با مشکلی روبه‌رو نخواهید شد.

Score! Match همانطور که گفته شد، یک گام رو به جلو برای Score! Hero است. بازی یک رقابت تمام عیار آنلاین را برایتان به ارمغان می‌آورد که برخلاف ظاهر ساده‌اش، بسیار پیچیده‌تر و حرفه‌ای‌تر از چیزیست که فکرش را می‌کنید. اگر Score! Hero را دوست داشتید یا به صورت کلی علاقه‌مند به تجربه یک فوتبال موبایلی جذاب هستید، Score! Match را فراموش نکنید.

بازی شستی‌های مورد علاقه‌تان را در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا شاید در آیتم ویدیویی هفته بعدمان، به سراغ پیشنهاد شما برویم و آن را به دیگران معرفی‌ کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی