ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش دو برابری کاربران مرورگر بریو در سال 2019

مرورگر بریو که روی بستر بلاکچین و با تمرکز روی حریم شخصی فعالیت می کند، به محبوبیت بالایی رسیده و حالا بیش از 10 میلیون کاربر ماهانه دارد. مرورگر بریو (Brave) از ابتدا با تمرکز ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

مرورگر بریو که روی بستر بلاکچین و با تمرکز روی حریم شخصی فعالیت می کند، به محبوبیت بالایی رسیده و حالا بیش از 10 میلیون کاربر ماهانه دارد.

مرورگر بریو (Brave) از ابتدا با تمرکز بر حفظ حریم شخصی و محرمانگی اطلاعات شروع به فعالیت کرد. جدیدترین نسخه این مرورگر یعنی بریو 1.0 حدود سه هفته قبل معرفی شد و این شرکت آماری پیشرفت خودش را ارائه کرد. تعداد کاربران فعال روزانه (DAU) مروگر بریو در سال 2019 در مقایسه با سال قبل سه برابر شده و به 3.3 میلیون نفر رسیده است. تعداد کاربران فعال ماهانه (MAU) هم از رقم 5.5 میلیون در سال 2018 به 10.4 میلیون نفر در سال جاری میلادی افزایش یافته است.

شرکت بریو می گوید در کنار رشد قابل توجه کاربران، تعداد تولید کنندگان تأیید شده محتوا در این سایت که توکن های داخلی مرورگر بریو (با علامت اختصاری BAT) را دریافت می کنند هم 12 برابر بیشتر شده است. تا ششم دسامبر 2019 تعداد کل تولید کنندگان تأیید شده محتوا به 342 هزار رسیده، در حالی که این رقم در ابتدای سال جاری میلادی فقط 28 هزار بود.

طبق آخرین آمار موجود، محبوبیت مرورگر بریو روز به روز بیشتر می شود. گزارشات گوگل پلی نشان می دهند این مرورگر توانسته رقبای اصلی خود نظیر کروم، فایرفاکس و اپرا را در بازار ژاپن کنار بزند.

مرورگر بریو در سال 2016 توسط «برندن آیک» هم بنیانگذار موزیلا و خالق زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت به شکل رسمی معرفی شد. این مرورگر به کاربران اجازه می دهد با استفاده از توکن اختصاصی BAT به تولید کنندگان محتوا کمک کنند. به همین دلیل بسیاری از کارشناسان معتقدند مرورگر بریو می تواند قدرتمند ترین جایگزین برای رقبای اصلی نظیر کروم و فایرفاکس باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی