ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون نوکیا
تکنولوژی

اولین تلویزیون نوکیا معرفی شد؛ نمایشگر ۵۵ اینچی با رزولوشن 4K

زمانی که نام نوکیا به گوش می رسد نخستین چیزی که به ذهن می آید گوشی است اما کمپانی فنلاندی حالا پای کسب و کار یا دستکم برندش را به حوزه تلویزیون باز کرده است. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

زمانی که نام نوکیا به گوش می رسد نخستین چیزی که به ذهن می آید گوشی است اما کمپانی فنلاندی حالا پای کسب و کار یا دستکم برندش را به حوزه تلویزیون باز کرده است. همانطور که انتظار می رفت، نوکیا با همکاری کمپانی هندی «فلیپ کارت» (Flipkart) از نخستین تلویزیون هوشمند خود پرده برداشت.

تلویزیون نوکیا

تلویزیون نوکیا از نمایشگر ۵۵ اینچی LED با رزولوشن 4K، نسب تصویر ۱۶ به ۹ و نرخ رفرش ۶۰ هرتز بهره می برد. این پنل که توسط BOE چین تولید شده، با روشنایی ۴۰۰ نیتی قادر به پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10 است. پردازش داده ها از طریق پردازنده ۴ هسته ای و رم ۲.۲۵ گیگابایتی انجام می شود. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هم برای اپلیکیشن ها در نظر گرفته شده است.

تلویزیون نوکیا ۵۹۰ دلار قیمت دارد

فلیپ کارت یکی از مشکلات تلویزیون های ارزان قیمت بازار هند را کیفیت پایین صدا می داند و نوکیا برای تغییر این رویه از سیستم صوتی JBL هارمن و دو اسپیکر ۲۴ واتی استفاده کرده. آنطور که کمپانی هندی می گوید این تلویزیون به سیستم عامل Android 9 TV با پشتیبانی از پلی استور مجهز است.

تلویزیون نوکیا

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به ۳ پورت HDMI و ۲ درگاه USB اشاره کرد. فلیپ کارت بهای ۵۹۰ دلاری را برای تلویزیون نوکیا در نظر گرفته و از سه شنبه آنرا روانه بازار می کند.

اصلی ترین رقیب تلویزیون نوکیا در هند محصولات شیائومی است که در عین مجهز بودن به فناوری های مدرن با قیمتی مقرون به صرفه به دست مشتریان می رسند. با این حال  Vipul Mehrotra، از مدیران ارشد فلیپ کارت مدعی است درک این کمپانی از نیازها و سلایق مشتریان هندی و حضور پر رنگ آن در بازار داخلی باعث عرضه آسان و مقرون به صرفه تلویزیون نوکیا در این کشور خواهد شد. در صورتی که حرف های Mehrotra درست از آب درآید، نوکیا یک گام دیگر به بازیابی شهرتش در دهه گذشته نزدیکتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی