ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح انتخاباتی برنی سندرز: اینترنت پر سرعت خانگی برای همه

«برنی سندرز»، سناتور دموکرات ایالت ورمانت از برنامه جدید خود برای گسترش دسترسی به اینترنت پرسرعت در آمریکا و از میان بردن انحصار پرده برداشت. سندرز در طرح خود که «اینترنت پرسرعت برای همه» نام ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

«برنی سندرز»، سناتور دموکرات ایالت ورمانت از برنامه جدید خود برای گسترش دسترسی به اینترنت پرسرعت در آمریکا و از میان بردن انحصار پرده برداشت.

سندرز در طرح خود که «اینترنت پرسرعت برای همه» نام دارد، پهنای باند را همانند برق، یک ابزار عمومی خوانده و دسترسی به آن را جزو حقوق اولیه انسان ها قلمداد کرده است. این سناتور می خواهد با بودجه ای 150 میلیارد دلاری در قالب کمک های مالی و فنی به اجتماعات و ایالت های آمریکا، شبکه های پهنای باندی را ایجاد کند که توسط مردم کنترل می شوند.

سندرز در طرح جدید خود، پهنای باند دانلود و آپلود را به ترتیب 100 و 10 مگابیت بر ثانیه تعیین کرده که به طور چشمگیری از استاندارد کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا بیشتر است که پهنای باند دانلود و آپلود را به ترتیب 25 مگابیت بر ثانیه و 3 مگابیت بر ثانیه تعیین کرده است.

طرح 150 میلیارد دلاری برنی سندرز برای گسترش دسترسی به اینترنت

برنی سندرز یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکاست و وعده داده در صورت پیروزی در انتخابات، بیطرفی را به اینترنت بازگردانده و شرکت های اینترنتی و تلویزیونی را از تعیین کردن سقف روی دیتا و کنترل کردن دسترسی کاربران به اینترنت منع می کند.

طرح سندرز تلاش های ضد انحصاری او را در برابر شرکت های اینترنتی و تلویزیونی آمریکا نشان می دهد. او با اشاره به اینکه دسترسی به اینترنت در اقتصاد امروز یک ضرورت است و باید در دسترس همگان قرار گیرد، گفت:

«ما شرکت های انحصار طلب را از بین می بریم و آنها را وادار می کنیم تا سرویس دهی قابل قبولی به مشتریان ارائه دهند و هزینه های پنهان، قبض های غافلگیرکننده و همچنین دیگر اقدامات گول زننده خود را کنار بگذارند.»

سندرز از نامزدهای اصلی حزب دموکرات برای انتخابات سال 2020 آمریکاست و یکی از اعضای این عضو است که طرح گسترش دسترسی به اینترنت را ارائه می کند. ماه اوت سال جاری میلادی، «الیزابت وارن»، از دیگر اعضای این حزب نیز از طرح 85 میلیون دلاری خود برای افزایش دسترسی به اینترنت برای مناطق محروم پرده برداشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mehrdad313
    Mehrdad313 | ۱۸ آذر ۱۳۹۸

    حالا اگه اصلاح طلب ها با همین فرمول رای نیاوردن، این خط این نشون

  • آریا
    آریا | ۱۶ آذر ۱۳۹۸

    این مرتیکه هم عین احمدی نژاد که با گونی سیب زمینی رای گرفت میخواد رای جمع کنه.
    دموکرات جماعت دروغگو و فاسده
    خوشبختانه شانس زیادی نداره این مردک

  • mohammadrd
    mohammadrd | ۱۶ آذر ۱۳۹۸

    اونا اونطوری و ماهم اینطوری

مطالب پیشنهادی