ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز فعالیت اسنپ در شوش و شوشتر

اسنپ فعالیت خود را در شهرهای شوش و شوشتر آغاز کرده و آماده خدمت‌رسانی به مردم این دو شهر است. با اضافه شدن شهرهای شوش و شوشتر، اسنپ اکنون در ۶ شهر استان خوزستان (از ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۴

اسنپ فعالیت خود را در شهرهای شوش و شوشتر آغاز کرده و آماده خدمت‌رسانی به مردم این دو شهر است. با اضافه شدن شهرهای شوش و شوشتر، اسنپ اکنون در ۶ شهر استان خوزستان (از جمله آبادان، اهواز، خرمشهر و دزفول) در دسترس است.

همزمان با فعالیت اسنپ در این دو شهر به رسم همیشه برای اولین تردد شهروندان شهرهای شوش و شوشتر سفر رایگانی در نظر گرفته شده است.

برای استفاده از سفر رایگان در شهرهای شوش و شوشتر می‌توانید عبارت Hi-Shush را در بخش«کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ خود وارد کنید و یک سفر رایگان (تا سقف ۶ هزار تومان) هدیه بگیرید. این کد تا تاریخ ۳۰ آذر ماه اعتبار دارد.

با گذشت بیش از ۴ سال از آغاز فعالیت شرکت اسنپ، خدمات این سامانه هوشمند حمل‌ونقل از مرز ۱۰۰ شهر عبور کرده و شهروندان در سراسر ۳۱ استان کشور می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن در سریع‌ترین زمان و با قیمتی به صرفه درخواست خودرو دهند.

این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند. همچنین اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهرها و استان‌هایی که اسنپ در آنها فعال است به این مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی