ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت اژور
تکنولوژی

سرویس مایکروسافت اژور برای پشتیبانی از توکن بلاکچین معرفی شد

سرویس ابری مایکروسافت اژور بخش جدیدی را برای مدیریت داده بلاکچین و توکنیزاسیون دارایی ها معرفی کرده است. هدف از راه اندازی سرویس توکن بلاکچین اژور تسهیل فرایندهای تعریف، ایجاد و مدیریت توکن ها برای ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

سرویس ابری مایکروسافت اژور بخش جدیدی را برای مدیریت داده بلاکچین و توکنیزاسیون دارایی ها معرفی کرده است.

هدف از راه اندازی سرویس توکن بلاکچین اژور تسهیل فرایندهای تعریف، ایجاد و مدیریت توکن ها برای دارایی های فیزیکی و دیجیتالی است. این سرویس در مدیریت خود شبکه بلاکچین نیز به کاربران کمک خواهد کرد.

مایکروسافت برای پیاده سازی هرچه سریعتر این فرایندها قالب های آماده ای را برای کاربردهای رایج ارائه کرده است. علاوه بر این در آینده نزدیک یک گالری از قالب های ایجاد شده توسط شرکت های همکار نیز در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

مایکروسافت اژور

دیگر سرویس معرفی شده مدیر داده بلاکچین است که برای دریافت داده لجر بلاکچین، رمزگشایی (در صورت رمزنگاری) و ارائه آن به منابع مختلف طراحی شده است. آنطور که ردموندی ها می گویند این قابلیت جدید وظایف سنگین یکپارچه سازی اپلیکیشن های فعلی با داده های روی لجر بلاکچین را آسان می سازد.

مایکروسافت اژور چند روز قبل هم از توکن غیرقابل تعویض (NFT) اژور Heroes رونمایی کرد که قرار است در قالب پاداش به توسعه دهندگانی که در زمینه اژور فعالیت دارند، پرداخت شود:

اژور Heroes در ازای اقدامات موثر و مفیدی مثل آموزش، ساخت دمو، تولید نمونه کد و بلاگ نویسی در مورد اژور یا حل چالش ها به افراد و توسعه دهندگان جایزه داده می شود.

توکن ها روی شبکه بلاکچین اتریوم و با یک پلتفرم گیمینگ محبوب به نام Enjin ساخته می شوند. یکی دیگر از پروژه های بلاکچین مایکروسافت تولید یک بازی با همکاری Eidos و Fabled Lands به نام «قلمروی مرگ» است که پیشینه آن به دهه ۱۹۸۰ میلادی باز می گردد.

بلاکچین در حال تسخیر قلمروهای مختلفی است و در جدیدترین مورد پای آن به صنعت چاپ سه بعدی باز شده که می تواند به بهبود زنجیره تامین صنعت هوافضا منجر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی