ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مبین‌نت خدمات هوشمند خود را در نمایشگاه تهران هوشمند ارائه می‌کند

شرکت ارتباطات مبین‌نت به‌منظور معرفی سرویس‌های هوشمند سازمانی خود، این‌بار در نمایشگاه تهران هوشمند حاضر شده است. مبین‌نت در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند، ضمن معرفی خدمات و سرویس‌های سازمانی خود در ارتباط با ...

تیم دیجیاتو
نوشته شده توسط تیم دیجیاتو | ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۰

شرکت ارتباطات مبین‌نت به‌منظور معرفی سرویس‌های هوشمند سازمانی خود، این‌بار در نمایشگاه تهران هوشمند حاضر شده است. مبین‌نت در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند، ضمن معرفی خدمات و سرویس‌های سازمانی خود در ارتباط با اینترنت اشیاء (IoT)، با استفاده از زیرساخت‌های مطمئن خود، خدمات تلفن ثابت مبتنی‌بر اینترنت (VoIP) را نیز ارائه می‌کند.

مبین‌نت با رویکرد ایجاد شهرها، شهرک‌ها و سازمان‌های هوشمند، اقدام به ایجاد زیرساخت‌های مرتبط با راه‌اندازی فناوری اینترنت اشیاء نیز کرده است. سیستم روشنایی هوشمند، سیستم مدیریت پسماند هوشمند، سیستم پارکینگ شهری و پارکینگ‌های عمومی هوشمند و سیستم آبیاری و فضای سبز هوشمند، چهار سرفصل متفاوتی هستند که این شرکت به آن ورود کرده است.

از سوی دیگر مبین‌نت اعلام می‌کند که با افزایش کنتورهای هوشمند، می‌تواند مصرف انرژی را هوشمند کند. «حسین ریاضی»، نایب‌رییس هیئت‌مدیره مبین‌نت در پنل تخصصی پنجمین دوره کنفرانس اینترنت اشیاء (IoTex) اعلام کرد در صورت رسیدن تعداد کنتورهای هوشمند از ۴۰۰ هزار کنتور به حداقل پنج میلیون کنتور، مبین‌نت وارد سرمایه‌گذاری در این بخش برای ارائه اینترنت اشیاء خواهد شد. ریاضی همچنین گفت که IoT مبین‌نت براساس ویژگی‌های خاص فناوری‌های LTE و LoRa ارائه شده و در حوزه‌های آبیاری، مدیریت پسماند، مدیریت سیستم روشنایی و مدیریت پارکینگ‌های شهری در اختیار سازمان‌ها قرار گرفته است.

بازدید کنندگان از این نمایشگاه، می‌توانند ضمن مشورت با کارشناسان حاضر در محل غرفه شرکت ارتباطات مبین‌نت، با خرید سرویس LTE، هدیه ۱۰۰ گیگابایتی ویژه نمایشگاه را نیز دریافت کنند. این هدیه ویژه، مختص به نمایشگاه تهران هوشمند بوده و به خریداران مودم LTE در این نمایشگاه اختصاص خواهد یافت.

سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند، هجدهم و نوزدهم آذرماه، در مرکز همایش برج میلاد برگزار می‌شود. همچنین ساعت بازدید از این نمایشگاه، از ساعت 9 الی 17 خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی