ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تصادف جزئی ایلان ماسک با تسلا سایبرتراک خبر ساز شد

ایلان ماسک پس از معرفی وانت برقی با طراحی عجیب سایبرتراک و مسائل پیرامون معارفه آن حواشی بسیار زیادی درست کرده و منتقدان و هواداران خاص به خود را پیدا کرده است. در هر صورت ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۵

ایلان ماسک پس از معرفی وانت برقی با طراحی عجیب سایبرتراک و مسائل پیرامون معارفه آن حواشی بسیار زیادی درست کرده و منتقدان و هواداران خاص به خود را پیدا کرده است.

در هر صورت به نظر می رسد ایلان ماسک علاقه ویژه ای به درست کردن حواشی پیرامون شرکت های تابع خود همچون تسلا و اسپیس ایکس دارد و این بار به سراغ وانت سایبرتراک برای صرف شام و یک رانندگی شبانه در لوس آنجلس رفته است.

او پس از ترک محل رستوران که همراه با دیگر مدل های تسلا در حال اسکورت شدن است در حین خروج از محل پارکینگ با مخروط ترافیکی برخورد می کند و به نوعی از روی آن عبور می کند. مشخص نیست که آیا ایلان ماسک به طور عمدی با مخروط برخورد کرده یا به علت ابعاد خاص بدنه سایبرتراک این مخروط را به کلی ندیده است.

پارک کردن سایبرتراک در پارکینگ رستوران باعث شده تا کارکنان این رستوران به دردسر بیفتند زیرا همه تقاضا عکس گرفتن با این وانت برقی عجیب داشته اند.

حتی ادوارد نورتون ستاره هالیوودی که در این رستوران حضور داشته برای مشاهده این وانت برقی از رستوران خارج می شود.

پیش از این در زمان معرفی سایبرتراک یکی از مهندسین شرکت تسلا با پرتاب گوی فلزی به سمت شیشه ها قصد نشان دادن مقاومت شیشه های آن را داشت که در هر دو تلاش شیشه های سایبرتراک می شکند.

در هر صورت حواشی پیرامون معرفی جدیدترین محصول شرکت تسلا پایانی ندارد و حتی موسسه ایمنی ANCAP  نیز به طراحی غیر استاندارد بدنه سایبرتراک و امکان آسیب رساندن به عابرین پیاده باعث می شود تا عملا سایبرتراک همانند یک پروژه رویایی و دست نیافتنی به نظر برسد.

تا پیش از این شرکت تسلا و ایلان ماسک از 5 محصول کاملا متفاوت پرده برداری کردند که هیچ یک از آنها تا بدین لحظه به صورت یک محصول تجاری به فروش نرسیده است و در حال حاضر تسلا با دارا بودن تنها 3 محصول بسیار گران قیمت به لطف مشوق های مالی دولت آمریکا و مالیات کم کار بسیار سختی در برابر سیل عظیم حرکت خودروسازان بزرگ جهانی به سمت تولید وسایل نقلیه برقی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۰ آذر ۱۳۹۸

    زیبایی این ماشین هدف پنجم شیشم طراحان بوده،طراحی این ماشین بخاطر ویژگی های کاربردی هست ک در این وانت قرار دادن و از بقیه وانت ها متمایزش میکنه هست.کسی ک هدفش کارکردن با این ماشین هست به زشتی قشنگیش اهمیت نمیبینه،به قابلیت هایی ک بوسیله این نوع طراحی محقق شده نگاه میکنه

  • کیانوش
    کیانوش | ۱۹ آذر ۱۳۹۸

    زیادی برای شبیه کردنش به پیشتازان فضا وسواس به خرج دادن

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۹ آذر ۱۳۹۸

    دلیل زشتی این چیه ‌از آمریکای ها بعیده ساخت همچین چیزی

مطالب پیشنهادی