ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

10 گوشی برتر نوامبر 2019 به انتخاب آنتوتو؛ سلطه اسنپدراگون

پلتفرم بنچمارک آنتوتو 10 گوشی های برتر ماه نوامبر 2019 را در دو دسته بندی پرچمدار و میان رده منتشر کرد. در لیست 10 پرچمدار برتر ماه نوامبر، ایسوس ROG Phone II با پنج پله ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۴

پلتفرم بنچمارک آنتوتو 10 گوشی های برتر ماه نوامبر 2019 را در دو دسته بندی پرچمدار و میان رده منتشر کرد.

در لیست 10 پرچمدار برتر ماه نوامبر، ایسوس ROG Phone II با پنج پله صعود نسبت به رده بندی ماه اکتبر در جایگاه نخست قرار گرفته و محصولات وان پلاس و ریلمی با فاصله کم آن را تعقیب می کنند.

با نگاه به جدول، به سلطه بی چون و چرای چیپست اسنپدراگون پی می بریم؛ چرا که گوشی گلکسی نوت 10 پلاس (مدل 5G) که از چیپست اگزینوس 9825 بهره می برد، به جایگاهی بهتر از دهم دست نیافت.

گوشی های برتر ماه نوامبر 2019 به انتخاب آنتوتو

در جدول 10 میان رده برتر ماه نوامبر 2019، ردمی نوت 8 پرو (با چیپست هلیو G90T) در رتبه اول جا خوش کرده و پس از آن اوپو رینو 2 به لطف بهره مندی از چیپست سریع تر اسنپدراگون 730G با فاصله کم نسبت به شیائومی Mi 9T و سامسونگ گلکسی A80 در مکان دوم قرار گرفته است.

در لیست بهترین میان رده های نوامبر 2019، به غیر از گوشی ردمی نوت 8 پرو، فقط نام گوشی هایی به چشم می خورند که از چیپست اسنپدراگون بهره می برند.

10 گوشی میان رده برتر ماه نوامبر 2019 به انتخاب آنتوتو

نکته جالب حضور محصولاتی با چیپست قدیمی اسنپدراگون 710 و 712 در جدول است و حتی گوشی هایی مثل ردمی نوت 7 پرو و Vsmart Live با چیپست اسنپدراگون 675 به ترتیب دو جایگاه انتهایی جدول را به خود اختصاص داده اند.

کارشناسان آنتوتو برخورداری از چیپست قدرتمند و حافظه داخلی UFS را از ملزومات قرارگیری بین 10 گوشی برتر می دانند و می گویند گوشی هایی که حافظه داخلی آنها از UFS دو کاناله بهره می برد، شانس زیادی برای کسب امتیاز بالاتر دارند.

لازم به ذکر است که گوشی های برتر ماه نوامبر 2019 بر اساس داده های ماه نوامبر رده بندی شده اند. حال باید منتظر ماه دسامبر باشیم و ببینیم کدام گوشی ها بین برترین گوشی های ماه انتهایی سال 2019 قرار می گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HhMojtaba666
    HhMojtaba666 | ۱۹ آذر ۱۳۹۸

    تبلت هم بگین

مطالب پیشنهادی