ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسلا سایبرتراک؛ وانت مریخی ایلان ماسک [تماشا کنید]

ایلان ماسک، مدیرعامل معروف تسلا و اسپیس ایکس روز جمعه اول آذر ماه از اولین وانت برقی تسلا با طراحی عجیب رونمایی کرد. وانت برقی تسلا که ماسک به آن لقب وانت رسمی مریخ را ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

ایلان ماسک، مدیرعامل معروف تسلا و اسپیس ایکس روز جمعه اول آذر ماه از اولین وانت برقی تسلا با طراحی عجیب رونمایی کرد. وانت برقی تسلا که ماسک به آن لقب وانت رسمی مریخ را داده، «سایبرتراک» نام دارد و با تمام اتومبیل هایی که تاکنون دیده ایم، فرق می کند.

رونمایی از وانت برقی تسلا بدون حاشیه نبود و در خلال مراسم اتفاق جالبی رخ داد که در ویدیوی زیر به آن پرداخته ایم:

ماسک که می دانست طراحی این خودرو تماشاچیان را در بهت فرو می برد، در ابتدای مراسم اشاره کرد که طراحی وانت ها سال هاست که دست نخورده باقی مانده و آنها می خواستند کار جدیدی بکنند. ماحصل تلاش های ماسک و تیمش، سایبرتراک است که با وجود ظاهر نامتعارف ویژگی های فنی فوق العاده ای دارد.

طراحی سایبرتراک آنقدر جنجال آفرین بود که به فاصله کوتاهی پس از رونمایی کاربران دست به کار شدند و انواع و اقسام کاریکاتورها و جوک ها را برای آن ساختند. تصاویر زیر فقط دو نمونه از خلاقیت کاربران را در این زمینه نشان می دهد:

وانت برقی تسلا سایبرتراک

با وجودی که خیلی ها ظاهر سایبرتراک را به سخره گرفته اند، طراحان تسلا علاوه بر رعایت قواعد آیرودینامیک، هزینه ساخت را هم کاهش داده اند. انتشار ویدیویی از این خودرو در تونل باد مقاومت مناسب سایبرتراک در برابر هوا را نشان می دهد که در ویدیوی فوق به آن اشاره می کنیم.

اگر می خواهید از وانت مریخی تسلا بیشتر بدانید و با ویژگی های فنی فوق العاده آن آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم ویدیو را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۰ آذر ۱۳۹۸

    بی ریخته ولی متاسفانه عادت میکنیم به این قیافه . همونطور که به قیافه تویوتا پریوس عادت کردیم

مطالب پیشنهادی