ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ گرم
تکنولوژی

سری جدید لپ تاپ ال جی گرم با پردازنده نسل 10 اینتل معرفی شد

ال جی از چند مدل جدید لپ تاپ گرم برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرده است که یکی از شلوغ‌ترین خطوط تولید این کمپانی هم خواهد بود. مانند سری قبلی لپ تاپ گرم، لپ تاپ‌های جدید ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

ال جی از چند مدل جدید لپ تاپ گرم برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرده است که یکی از شلوغ‌ترین خطوط تولید این کمپانی هم خواهد بود. مانند سری قبلی لپ تاپ گرم، لپ تاپ‌های جدید ۱۴، ۱۵ و ۱۷ اینچی این کمپانی نیز ساختاری سبک و باتری قدرتمند دارند. یک مدل ۲ در ۱ نیز از این سری لپ تاپ معرفی شده تا تقریبا تمامی کاربران راضی شده باشند.

سری جدید لپ تاپ گرم همگی از نسل دهم پردازنده اینتل به همراه کارت گرافیک اینتل آیریس پرو بهره می‌برند. همچنین ال جی پشتیبانی ۲۴ گیگابایت رم دو کاناله از نوع DDR4 را نیز در این لپ تاپ ها آورده است. علاوه بر این ال جی می‌گوید که قدرت پردازشی گرافیکی سری جدید لپ تاپ گرم را دو برابر کرده تا هم گیمرها راضی شوند و هم تدوین‌گران ویدیویی.

سری جدید لپ تاپ گرم همگی از استاندارد وای فای ۶ نیز پشتیبانی می‌کنند تا سرعت نت‌گردی بالاتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. علاوه بر این انتظار می‌رود که وای فای ۶ در مصرف انرژی نیز بهینه تر از نسخه‌های قبلی خود عمل کند.

لپ تاپ گرم

همچنین ال جی برای این که از عملکرد حداکثری قطعات جدید لپ تاپ گرم ۱۵ و ۱۷ اینچی اطمینان حاصل کند، آن‌ها را به باتری ۸۰ وات ساعتی مجهز کرده است (باتری استفاده شده در سری قبلی لپ تاپ گرم، ۷۲ وات ساعتی بود). لپ تاپ ۱۷ اینچی گرم از یک نمایشگر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی با نسبت صفحه ۱۶ به ۱۰ بهره می‌برد، در حال که دیگر مدل‌ها همگی نمایشگر FHD با نسبت تصویر معمولی‌تر ۱۶ به ۹ به بازار عرضه خواهند شد.

البته نسخه ۲ در ۱ لپ تاپ گرم، با پورت تاندربولت ۳ به بازار عرضه می‌شود و از این حیث، نسبت به نسخه قبلی خود متفاوت است. همچنین ال جی مدعی شده است که این مدل تا ۲۰ ساعت می‌تواند شارژ نگه دارد. با این حال این کمپانی در رابطه با زمان عرضه سری جدید چیزی نگفته و هرگونه جزئیات بیشتر را به نمایشگاه CES موکول کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی