ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

والمارت تحویل سفارش با ماشین خودران را آزمایش می کند

فروشگاه والمارت سرویس آزمایشی ارسال سفارشات با ماشین های خودران را در شهر هیوستون تگزاس آغاز کرد. والمارت به کمک ماشین های خودران استارتاپی به نام نورو (Nuro)، سفارشات را برای مشتریانی که در این ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

فروشگاه والمارت سرویس آزمایشی ارسال سفارشات با ماشین های خودران را در شهر هیوستون تگزاس آغاز کرد.

والمارت به کمک ماشین های خودران استارتاپی به نام نورو (Nuro)، سفارشات را برای مشتریانی که در این برنامه ثبت نام کرده اند ارسال می کند. البته این خرده فروشی نحوه ثبت نام در این سرویس را اعلام نکرده است.

ساکنین شهر هیوستون می توانند در هفته های آتی سفارشات خود را با خودروهای جعبه ای شکل R2 و یا با تویوتا پریوس که با سخت افزار مخصوص به شکل خودران درآمده، دریافت کنند.

آزمایش این سرویس به والمارت و استارتاپ نورو کمک می کند تا سرویس های خود را توسعه داده و اصلاحات لازم را روی آنها انجام داده و بهترین تجربه خرید را برای مشتریان به ارمغان آورند.

البته هنوز مدت زمان زیادی تا فراگیر شدن این سرویس در والمارت باقی مانده و مشتریان همچنان برای خرید باید به شکل حضوری به این خرده فروشی بروند. خودروهای نورو در حال حاضر کند بوده و چالش های زیادی (از جمله برف) در مسیر راه اندازی این سرویس قرار دارند. نبود قوانین مناسب برای خودروهای خودران نیز نحوه فعالیت این اتومبیل ها را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

استارتاپ نورو یکی از معدود شرکت هایی است که با خودروهای تماماً خودران خدمات دهی می کند. خودروی R2 این استارتاپ ابعادی کوچکتر از خودروهای سدان معمولی داشته و ظرفیت آن حدوداً 50 درصد نسبت به خودروی R1 بیشتر است که اجازه حمل 18 کیسه بیشتر را می دهد. ناوگان فعلی این استارتاپ از 75 خودرو تشکیل شده که بیشتر آنها تویوتا پریوس هستند.

خودروهای R2 با اینکه جایی برای نشستن راننده ندارند ولی هنگام رساندن سفارشات، توسط ماشین های راننده دار تعقیب شده و به کمک ابزارهای کنترل از راه دور از تحویل به موقع و امن سفارشات اطمینان حاصل می شود.

پیش از والمارت، رستوران های زنجیره ای دومینوز و فروشگاه مواد غذایی Kroger نیز از ناوگان نورو برای ارسال سفارشات استفاده کرده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی