ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتساپ گلد
نرم افزار و اپلیکیشن

قطع دسترسی میلیون ها کاربر به واتساپ از بهمن ماه سال جاری

طبق آنچه در یکی از صفحات پشتیبانی به روز رسانی شده وبسایت واتساپ آمده است، مدیران این پیام رسان بعد از اتخاذ «تصمیمی سخت» از قطع دسترسی به واتساپ برای میلیون ها کاربر خود خبر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

طبق آنچه در یکی از صفحات پشتیبانی به روز رسانی شده وبسایت واتساپ آمده است، مدیران این پیام رسان بعد از اتخاذ «تصمیمی سخت» از قطع دسترسی به واتساپ برای میلیون ها کاربر خود خبر دادند.

در این صفحه آمده است که از ۱۲ بهمن ماه سال جاری آن دسته از کاربرانی که همچنان از iOS 8 یا نسخه های پایین تر استفاده می کنند دیگر قادر به استفاده از این اپ نخواهند بود. در حال حاضر نیز صرفا کاربرانی می توانند اکانت واتس اپ ایجاد یا حساب قبلی خود را تایید کنند که iOS 9 یا نسخه های جدیدتر آن را روی گوشی خود داشته باشند. در صفحه پشتیبانی واتس اپ آمده است که «برای ایجاد بهترین تجربه به شما توصیه می کنیم از آخرین نسخه iOS روی گوشی خود استفاده نمایید. برای آشنایی با نحوه به روز رسانی نرم افزاری لطفا به وبسایت اپل مراجعه نمایید.»

دسترسی به واتساپ

واتس اپ در بیانیه خود اشاره ای هم به کاربران اندروید داشته و اعلام کرده که دستگاه های مبتنی بر نسخه ۲.۳.۷ (نان زنجبیلی) یا نسخه های پایین تر دیگر امکان ایجاد اکانت جدید یا تایید اکانت قبلی خود را نخواهند داشت. همچنین از ۱۲ بهمن امسال کاربران اندروید باید اندروید ۴.۰ یا نسخه های جدیدتر را روی گوشی خود داشته باشند تا بتوانند از این استفاده نمایند و در غیر اینصورت با قطع دسترسی به واتساپ مواجه می شوند. اما در مورد کاربران ویندوز فون اینکه کلیه نسخه های این سیستم عامل از ۲۰ روز دیگر قادر به استفاده از واتس اپ نخواهند بود.

واتساپ ۱.۵ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد

نسخه iOS واتساپ نخستین بار در آگوست سال ۲۰۰۹ منتشر شد و کمی بعد یعنی در اکتبر ۲۰۱۰ نسخه اندروید آن از راه رسید. اوایل امسال نیز واتساپ گزارش داد که ۱.۵ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و حتی اگر چند میلیون نفر از آنها را از دست بدهد باز هم تعداد مشترکان آن رقم خوبی است. فیسبوک این اپ پیام رسان را در ازای پرداخت ۲۱ میلیارد دلار خریداری کرد.

اما آنهایی که در نتیجه این تغییرات با قطع دسترسی به واتساپ روبرو می شوند دو راه پیش روی خود دارند؛ یا نرم افزار گوشی خود را به تازه ترین نسخه به روز رسانی کنند یا اینکه به فکر خرید یک گوشی جدید باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی