ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل های ۲۰۲۰ گلکسی A51 و گلکسی A71 سامسونگ رسما معرفی شدند

همانطور که انتظار می رفت سامسونگ امروز اعضای جدید خانواده گوشی های گلکسی A به نام های گلکسی A51 و گلکسی A71 را معرفی کرد. سامسونگ گلکسی A51 گلکسی A51 از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ بهره ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۱

همانطور که انتظار می رفت سامسونگ امروز اعضای جدید خانواده گوشی های گلکسی A به نام های گلکسی A51 و گلکسی A71 را معرفی کرد.

سامسونگ گلکسی A51

گلکسی A51 از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ بهره می برد و ۸ گیگابایت رم نیز آن را همراهی میکند. این گوشی همراه با اندروید ۱۰ از جعبه خارج می شود که به پوسته One UI 2.0 مزین شده و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز برایش در نظر گرفته شده است. گلکسی A51 همچنین از کارت حافظه مایکرو اس دی پشتیبانی می کند و میتوانید با کمک آن ظرفیت ذخیره سازی دستگاه را تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقاء دهید.

اما از دیگر امکانات این گوشی میتوان به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد Infinity-O با نسبت تصویر ۲۰:۹ و رزولوشن فول اچ دی پلاس اشاره کرد که یک حسگر اثر انگشت نیز درست در زیر آن کار گذاشته شده و یک حفره کوچک نیز در بخش بالایی مرکز آن دیده می شود که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

گلکسی A51

در بخش پشتی بدنه این گوشی نیز یک برش الماسی شکل دیده می شود که دوربین چهارگانه ال شکل دستگاه را در خود جای داده. این ترکیب حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی الترا واید (با زاویه ۱۲۳ درجه)، ۵ مگاپیکسلی عمق سنج و ۵ مگاپیکسلی ماکرو را شامل می شود. این دوربین ها نیز به قابلیت هایی نظیر اسمارت سوییچ، فوکوس خودکار و Super Steady Video (برای فیلم برداری بدون لرزش) مجهز شده اند.

گلکسی A51 یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی را در دل خود جای داده که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می کند و در چهار آپشن رنگی مشکی، سفید، آبی و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت پایه تعیین شده برای گلکسی A51 برابر با ۳۵۰ دلار است و از همین هفته به بازار جهانی عرضه می شود. سامسونگ اعلام کرده برای آنهایی که این گوشی را پیش ثبت نام کنند هدایایی به ارزش ۷۰ دلار را در نظر گرفته است که شامل ایرفون بیسیم بلوتوثی و پاور بانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی می شود.

گلکسی A71

گلکسی A71

گلکسی A71 به لحاظ ظاهری بسیار شبیه به A51 است اما تفاوت هایی میان این دو وجود دارد که در ادامه برخواهیم شمرد.

برای شروع گلکسی A71 به چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ مجهز شده و با وجود برخورداری از دوربین چهارگانه اصلی سنسور اصلی آن به جای ۴۸ مگاپیکسلی از نوع ۶۴ مگاپیکسلی است.

نمایشگر گلکسی A71 نیز کمی متفاوت است و ابعاد اندک بزرگ تری دارد (۶.۷ اینچ). البته حفره تعبیه شده روی این نمایشگر نیز اندکی بزرگتر است و تامین انرژی مورد نیاز قطعات آن به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی محول شده که از شارژ سری ۲۵ واتی پشتیبانی می کند. به این ترتیب وزن کلی این گوشی ۷ گرم از مدل A51 بیشتر خواهد بود.

درست مانند A51 گلکسی A71 نیز در چهار رنگ به بازار عرضه می شود و هنوز حرفی از زمان عرضه یا قیمت آن به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۱ آذر ۱۳۹۸

    به نظر میرسه دوران ناچ هم به همین زودی تموم شد

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۱ آذر ۱۳۹۸

    به به عجب گوشیایی به به

  • حمید
    حمید | ۲۱ آذر ۱۳۹۸

    با چه آب و تابی توضیح دادید! تبلیغه یا توضیح؟

مطالب پیشنهادی