ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

کنایه مادر ماسک به شیشه نشکن سایبرتراک با انتشار تصویری از ۲۵ سال پیش

همانطور که در خبرها خواندید حاشیه های مراسم رونمایی از سایبرتراک کم نبودند و شکسته شدن شیشه ضد ضربه این ماشین آن هم تنها با یک ضربه یکی از جنجال های این مراسم بود. اما ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

همانطور که در خبرها خواندید حاشیه های مراسم رونمایی از سایبرتراک کم نبودند و شکسته شدن شیشه ضد ضربه این ماشین آن هم تنها با یک ضربه یکی از جنجال های این مراسم بود. اما این نخستین بار نیست که ایلان ماسک با چالش تعویض شیشه شکسته ماشین روبرو می شود و طبق تصویری که مادر او از سال ۱۹۹۵ میلادی (یعنی زمانی که ماسک ۲۳ یا ۲۴ ساله بوده) منتشر کرده او پیشتر نیز چنین کاری را انجام داده.

در این عکس که با هشتگ ۱۹۹۵ در اکانت توییتری مادر ماسک منتشر شده ایلان ماسک جوان مشغول تعویض شیشه کناری یک دستگاه خودروی ب ام و ۱۹۷۸ است و ظاهرا مردم نیز به او گوشزد می کردند که چیزی در مورد ماشین ها نمی داند [پس بهتر است این کار را به شخص دیگری بسپارد].

ایلان ماسک

قبلا در خبرها گفتیم که در مراسم رونمایی سایبرتراک بخت با ماسک یار نبوده و زمانی که یکی از طراحان ماشین گلوله ای فلزی را به سمت شیشه این ماشین پرتاب می کند تا مقاومت آن را نشان می دهد با صحنه شکسته شدن آن شیشه روبرو می شود.

ایلان ماسک

مدیرعامل تسلا اما در واکنش به توییت مادرش یادآور شده که پیش از میلیاردر شدن نمی توانسته هزینه تعمیر خودرویش توسط مکانیک را بپردازد و برای همین با کمک قطعات دست دوم خودش راسا اقدام به این کار می کرده. او زیر توییت مادرش اینطور نوشته:

این من هستم وقتی مشغول تعویض شیشه کناری ماشینم بودم. تاریخ تکرار می شود..خخخ

ایلان ماسک

ماسک در ادامه توضیحاتش آورده که این ماشین یک دستگاه ب ام و 320i مربوط به سال ۱۹۷۸ بوده و او این ماشین را در سال ۱۹۹۳ میلادی با پرداخت ۱۴۰۰ دلار خریداری کرده است.

یک جعبه دنده ۵ سرعته را که مربوط به یک مدل قدیمی تر بود در انبار ماشین های قراضه پیدا کردم و  روی ماشین سوار کردم.

او همچنین اضافه کرد که چند سارق شیشه کناری ماشین او را شکانده بودند و رادیوی آن را به سرقت برده بودند و به همین خاطر مجبور شده آن را تعویض کند که این کار ۲۰ دلار برایش آب خورده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی