ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریلمی باد ایر معرفی شد؛ اولین هدفون تماماً بیسیم ریلمی با پشتیبانی از شارژ وایرلس

شعبه هندی ریلمی به طور رسمی هدفون تماماً وایرلس ریلمی باد ایر (Realme Buds Air) را معرفی کرد. ریلمی باد ایر اولین هدفون تماماً بیسیم ریلمی و اولین محصول این برند چینی است که از ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۰

شعبه هندی ریلمی به طور رسمی هدفون تماماً وایرلس ریلمی باد ایر (Realme Buds Air) را معرفی کرد.

ریلمی باد ایر اولین هدفون تماماً بیسیم ریلمی و اولین محصول این برند چینی است که از شارژ بیسیم Qi پشتیبانی می کند؛ قابلیتی که حتی پرچمداری همچون ریلمی X2 پرو نیز از آن بی بهره است.

ریلمی باد ایر از درایورهای 12 میلیمتری Bass boost برخوردار بوده و از طریق بلوتوث 5.0 با گوشی جفت می شود. گوشی ها پس از باز کردن درب قاب، به طور اتوماتیک به تلفن هوشمند کاربر وصل می شوند.

کاربر می تواند به کمک دکمه های لمسی تعبیه شده روی گوشی ها، پخش موزیک یا تماس ها را مدیریت کرده و یا دستیار صوتی گوگل اسیستنت را فعال کند. این گجت از طریق پورت USB-C شارژ می شود، اما در حال حاضر اطلاعاتی از دوام باتری منتشر نشده است.

ریلمی باد ایر

ریلمی برای کاربرانی که گوشی های ریلمی X2 پرو، ریلمی XT، ریلمی 5 پرو، ریلمی X و یا ریلمی X مستر ادیشن را تا یک روز قبل از عرضه ریلمی باد ایر خریداری کنند، تخفیفی در حدود 5 دلار را برای این گجت لحاظ خواهد کرد.

قیمت این هدفون هنوز به طور رسمی اعلام نشده، ولی با استناد به صفحه این محصول در سایت فروشگاه اینترنتی هندی فلیپ کارت، قیمتی در حدود 70 دلار (در هند) خواهد داشت. البته فلیپ کارت مدتی بعد صفحه این محصول را حذف کرد.

ریلمی باد ایر حداقل در سه رنگ مشکی، سفید و زرد از تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی