ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Cadillac-Live-3
خودرو

استفاده از چت ویدیویی؛ روش جدید فروش کادیلاک

کمپانی کادیلاک در نظر دارد برای افزایش میزان فروش محصولات خود به روشی جالب براساس چت ویدیویی متوسل شود. این برند لوکس که یکی از زیرمجموعه های متعدد جنرال موتورز به شمار می رود، روش ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

کمپانی کادیلاک در نظر دارد برای افزایش میزان فروش محصولات خود به روشی جالب براساس چت ویدیویی متوسل شود. این برند لوکس که یکی از زیرمجموعه های متعدد جنرال موتورز به شمار می رود، روش ابتکاری خود را کادیلاک لایو (Cadillac Live) نام گذاری کرده و از عبارت "تجربه فراگیر خرید لوکس" برای توصیف آن استفاده می کند.

چت ویدیویی کادیلاک

هسته اصلی کادیلاک لایو را یک نمایشگاه مجازی تشکیل می دهد. این نمایشگاه محیطی تبادل پذیر داشته و کاربر می تواند با مراجعه به قسمت های مختلف، ضمن مشاهده مدل های گوناگون شرکت کادیلاک، اطلاعاتی را درباره آنها کسب کند.

اما آنچه که کادیلاک لایو را از سایر نمایشگاه ها یا تورهای مجازی مشابه متمایز می کند، بهره گیری از اپراتور برای هر چه واقعی تر یا به قول خود کمپانی فراگیرتر کردن تجربه مشتریان است. اپراتورهای این سرویس به یک دستگاه آیفون X و هدست بلوتوث مجهز بوده و وظیفه دارند ضمن ارایه اطلاعات لازم به مشتریان، ویدیوهایی زنده از محصولات دلخواهشان را در اختیار آنها بگذارند.

Cadillac-Live-1

در کنار اینها، اپراتورها می توانند با استفاده از یک رابط دیجیتال فاکتورهایی مثل رنگ های موجود، رینگ های قابل انتخاب و لوازم جانبی در دسترس را به شکلی مجازی به خریداران بالقوه نشان دهند. به گفته کادیلاک سرویس لایو این کمپانی از امروز شروع به کار کرده و مشتریان می توانند طبق برنامه قبلی یا به صورت فوری با اپراتورها ارتباط برقرار کنند. کاربران این سرویس اجازه دارند با دعوت از دیگر دوستان خود، به طور مشترک خودرویی را برای خرید انتخاب کنند.

Cadillac-Live-6

پس از انتخاب خودروی مورد علاقه از طریق سرویس کادیلاک لایو، مشتریان به نمایندگی محل سکونت خود متصل می شوند تا مقدمات بازدید حضوری و انجام رانندگی آزمایشی با مدل انتخابی فراهم گردد. در حال حاضر این برنامه پایلوت در ایالت های کالیفرنیا، ایلینوی، نیوجرسی، نیویورک و تگزاس اجرا شده و چنانچه موفقیت آمیز باشد، به احتمال فراوان به سایر ایالات نیز گسترش خواهد یافت.

Cadillac-Live-4

گفتنی است کادیلاک امید زیادی نسبت به موفقیت سرویس جدید خود دارد، زیرا مشتریان اخیرا از فضای مجازی بیشتر برای تحقیق درباره مدلی خاص کمک می گیرند. این شرکت افزوده تحقیقات نشان می دهند 71 درصد از افراد با تسهیل فرایندهای مربوط به انتخاب یک خودرو، مشتری کمپانی رقیب شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی