ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندی رابین
کسب و کار

اندی رابین همه دنبال کنندگانش در توییتر را بلاک کرد

اندی رابین خالق اندروید و از مدیران سابق گوگل در اقدامی عجیب دسترسی کاربران به حساب توییتری اش را بست و این گمانه زنی را در ذهن بسیاری به وجود آورد که احتمالا برای فرار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

اندی رابین خالق اندروید و از مدیران سابق گوگل در اقدامی عجیب دسترسی کاربران به حساب توییتری اش را بست و این گمانه زنی را در ذهن بسیاری به وجود آورد که احتمالا برای فرار از انتقادات همیشگی در رابطه با سوء رفتار جنسی اش در زمان کار در گوگل دست به چنین کاری زده است.

رابین ظاهرا کل دنبال کنندگان خود در توییتر را بلاک کرده است و بلاک کردن افراد در توییتر به این معناست که دیگر نمی توانند شما را دنبال کنند و به دنبال اقدام اخیر رابین تنها ۱۱ نفر در لیست دنبال کنندگان او باقی مانده اند.

لری پیج و جک دورسی از جمله افراد بلاک شده هستند

براساس توییت حساب کاربری Big Tech Alert که رفتار مدیران ارشد حوزه تکنولوژی در توییتر را رصد می کند رابین نام های بزرگی از جمله همکاران سابقش در گوگل را هم بلاک کرده است. اریک اشمیت مدیرعامل سابق گوگل، دیوید مارکوس مدیر لیبرا، Susan Wojcicki مدیرعامل یوتیوب و حتی جک دورسی مدیرعامل توییتر تنی چند از این افراد سرشناس هستند. اکانت رابین حالا کاملا شخصی شده و او تنها دو نفر را دنبال می کند.

اندی رابین

برخی معتقدند که رابین برای حفاظت از خود در برابر منشن های آزاردهنده دست به چنین کاری زده است.

گزارشی جنجالی که ماه اکتبر ۲۰۱۸ در نیویورک تایمز منتشر شد حکایت از آن داشت که در سال ۲۰۱۴ از رابین به خاطر سوء رفتار جنسی در گوگل شکایت شده است. گفته می شد او رابطه ای فراتر از کار را با یکی از کارکنان خانم در گوگل داشته و به او تعرض کرده است.

اندی رابین

براساس گزارش تایمز، لری پیج که در آن زمان ریاست هیئت مدیره گوگل را بر عهده داشت از رابین درخواست کرد که استعفا بدهد و به دنبال این اتفاق پاداش پایان کاری معادل با ۹۰ میلیون دلار را از گوگل دریافت کرد و با احترام و تجلیل فراوان کارش را ترک کرد.

در آن زمان رابین گزارش تایمز را مردود دانست و مدعی شد اینها ادعاهایی غلط هستند که در چارچوب یک کمپین هوشمندانه علیه او مطرح شده اند.

در هر حال گزارش نیویورک تایمز به شدت وجهه رابین را خراب کرد و جرقه اعتراضات و اعتصاب های گسترده را در شعبات مختلف گوگل در اقصی نقاط دنیا روشن کرد تا علیه سوء مدیریت شکایت های جنسی در این شرکت به خیابان ها بیایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • expire expre
    expire expre | ۲۲ آذر ۱۳۹۸

    ایشون و داستان تجاوزش چقدر شبیه داستان وطنیه ? ? تازه پول هم گرفت این رو باید همون عمل رو با ضرب و شتم و شکنجه فوق سنگین و وحشیانه باهاش انجام میدادن تا طعم تجاوز رو بچشه چه طعمیه

    • noisymind
      noisymind | ۲۳ آذر ۱۳۹۸

      سوء رفتار جنسی و یا تعرض با تجاوز خیلی فرق داره

مطالب پیشنهادی