ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لری پیج به دنبال ریشه کن کردن بیماری آنفولانزا

«لری پیج»، هم‌بنیانگذار گوگل پس از کناره گیری از مدیریت آلفابت، مبارزه ای همه جانبه علیه بیماری آنفولانزا آغاز کرده و با سرمایه گذاری در دو شرکت قصد ریشه کن کردن این بیماری را دارد. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

«لری پیج»، هم‌بنیانگذار گوگل پس از کناره گیری از مدیریت آلفابت، مبارزه ای همه جانبه علیه بیماری آنفولانزا آغاز کرده و با سرمایه گذاری در دو شرکت قصد ریشه کن کردن این بیماری را دارد.

«پیج» در کنار دیگر بنیانگذار گوگل یعنی «سرگی برین»، اواسط آذر ماه امسال از سمت های خود در کمپانی مادر گوگل (آلفابت) کناره گیری کردند و گمانه زنی هایی را در مورد آینده خود به وجود آورند.

به گزارش سایت TechCrunch، پیج فعالیت گسترده ای علیه بیماری آنفولانزا آغاز کرده است. او در حال سرمایه گذاری در شرکتی به نام «Shoo the Flu» است که به طور رایگان به کودکان مدرسه های شهر اوکلند ایالت کالیفرنیا واکسن آنفولانزا تزریق می کند.

طبق اسنادی که سایت مذکور به دست آورده، سرمایه این کمپانی تماماً توسط پیج تامین می شود. بنیانگذار گوگل شرکت دیگری به نام Flu Lab را نیز با هدف ریشه کن کردن بیماری آنفولانزا تاسیس کرده است.

جالب اینکه مدیر شرکت Shoo the Flu، مدیرعامل کمپانی Flu Lab هم هست. این دو شرکت قرار است در آینده در یکدیگر ادغام شوند، البته تاریخ دقیق این قرارداد در هاله ای از ابهام قرار دارد. این دو شرکت خصوصی هستند و اطلاعاتی از میزان سرمایه گذاری پیج در مبارزه با بیماری آنفولانزا منتشر نشده است.

سایت تک کرانچ تخمین زده می زند که بنیانگذار گوگل بین سال های 2015 تا 2017، به طور تقریبی 4.1 میلیون دلار برای مبارزه با بیماری آنفولانزا هزینه کرده است. پیج با 65 میلیارد دلار دارایی، یکی از ثروتمندترین افراد دنیاست.

بر اساس آمارهای سازمان جهانی بهداشت، سالانه 650 هزار نفر جان خود را به خاطر بیماری آنفولانزا از دست می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی