ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مرور مهمترین اتفاقات The Game Awards 2019 در ۴ دقیقه

The Game Awards 2019 با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش به پایان رسید و در جریان برگزاری آن، اتفاقات جالب زیادی رخ داد. البته جالب بودن این اتفاقات به معنی خوب بودن آن‌ها نیست. اتفاقات خوب ...

ویجیاتو
نوشته شده توسط ویجیاتو | ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۵

The Game Awards 2019 با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش به پایان رسید و در جریان برگزاری آن، اتفاقات جالب زیادی رخ داد. البته جالب بودن این اتفاقات به معنی خوب بودن آن‌ها نیست. اتفاقات خوب افتادند اما نه آن طوری که شاید ما انتظار داشتیم. کنداکتور The Game Awards 2019 همانند سال‌‌های گذشته با آیتم‌های مختلفی پر شده بود که شاید اگر بسیاری از آن‌ها حذف می‌‌شدند، خیلی اتفاق خاصی نمی‌افتاد و اتفاقا بیشتر برای معرفی برنده‌های هر بخش وقت باقی می‌ماند.

با این حال، The Game Awards 2019 بدون سورپرایز هم نبود. خصوصا اولین دقایق مراسم، طوفانی آغاز شد و جف کیلی با رقم زدن چند اتفاق هیجان انگیز توانست مخاطبش را برای تماشای ادامه برنامه ترغیب کند. اما از آنجایی که این مراسم بیشتر از ۳ ساعت به طول انجامید، ما در ۴ دقیقه سعی کردیم مروری داشته باشیم بر تمامی اتفاقات مهم The Game Awards 2019. پس اگر حوصله تماشای ویدیو کامل مراسم The Game Awards 2019 را ندارید، حتما این ویدیو را تا انتها تماشا کنید.

بهترین بازی‌های سال به انتخاب The Game Awards 2019

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۲ آذر ۱۳۹۸

    عالی دمتگرم

مطالب پیشنهادی