ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

روش های زیرکانه کسب سود نمایندگی های فروش خودرو در جهان [تماشا کنید]

رقابت شدیدی که در بازار خودروی کشورهای پیشرفته جریان دارد، کمپانی های مختلف را سخت به تکاپو می اندازد. این مساله سبب شده خودروسازان و البته نمایندگی های آنها برای جذب مشتری، به ارایه انواع ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰

رقابت شدیدی که در بازار خودروی کشورهای پیشرفته جریان دارد، کمپانی های مختلف را سخت به تکاپو می اندازد. این مساله سبب شده خودروسازان و البته نمایندگی های آنها برای جذب مشتری، به ارایه انواع طرح های فروش نقدی و اقساطی و همچنین ارایه تخفیف های چشمگیر رو بیاورند.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تخفیفات ارایه شده از سوی کمپانی ها نیز بیشتر و قابل توجه تر به نظر می رسند. برای نمونه یکی از نمایندگی های فروش آئودی در ایالات متحده، نسخه 8 سیلندر از A8 مدل 2019 را که با توجه به سطح آپشن ها قیمتی برابر با 112 هزار دلار دارد، با تخفیفی 20 هزار دلاری به فروش می رساند.

2019-audi-a8

اگر چه در نگاه نخست بهره مندی از چنین تخفیفی بسیار جالب توجه به نظر می رسد، اما در صورت رجوع به نمایندگی و واکاوی شرایط خواهید دید که اوضاع به شکل دیگری بوده و بندها و خدماتی غیر ضروری وجود دارند که هدف اصلی آنها صرفا کاستن از میزان تخفیف است!

علی بخردی کلکسیونر ایرانی ساکن آمریکا و دست اندرکار اصلی پیج اینستاگرامی و کانال یوتیوبی گاراژ بخردی اخیرا با تهیه ویدیویی جالب دقیقا به این موضوع پرداخته است. وی با بررسی موشکافانه شرایط فروش آئودی A8 مذکور از حقایق بیشتری پرده برداری کرده و اطلاعات ارزشمندی را در این رابطه ارایه می کند. در ویدیوی زیر علاوه بر شرایط این A8، می توانید بیشتر و بهتر با شرایط خرید یک خودروی جدید در ایالات متحده و بعضی از ترفندهای موجود آشنا شوید.

گفتنی است خودروهای لوکسی چون آئودی A8، ب ام و سری 7 و مرسدس بنز S کلاس معمولا در زمانی کوتاه افت قیمت بسیار زیادی را تجربه می کنند. از میان این سه مدل تشریفاتی، مرسدس بنز S کلاس وضعیت مساعدتری داشته و ارزش خود را بهتر حفظ می کند. شاید محبوبیت بالاتر این سدان فول سایز آشتوتگارتی یکی از دلایل این موضوع باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۴ آذر ۱۳۹۸

    این داداشمون انتظار داره ماشین مجانی بدند جالب اول میگه اون پول بایدبدی بعد اخر ویدیو میگی البته میشه ندی! میگن ایرانی ها دنبال چیز مفتند همینه شما پاشو بیا ایران لیزینگ ماشین بخر دو برابر پول ماشین میدی بعد 5 سالااونوقت میفهمی کی سر کی کلاه میزاره

  • rasol
    rasol | ۲۴ آذر ۱۳۹۸

    روش زیرکانه فقط برنامه نویسای وطنی که هنگام پیش فروش ایرانخودرو و سایپا تو چند دقیقه هزار خودرو رو ثبت می کنند و به اندازه یه یکسال این نمایندگیا پول در میارن

مطالب پیشنهادی