ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تاکنون یک میلیون دستگاه گلکسی فولد فروخته است [بروزرسانی: تکذیب شد]

بر اساس گفته های رییس سامسونگ، این شرکت تاکنون یک میلیون دستگاه گلکسی فولد به فروش رسانده است که با توجه به قیمت بالا و مشکلات فنی، آمار مناسبی محسوب می شود. اولین گوشی تاشوی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

بر اساس گفته های رییس سامسونگ، این شرکت تاکنون یک میلیون دستگاه گلکسی فولد به فروش رسانده است که با توجه به قیمت بالا و مشکلات فنی، آمار مناسبی محسوب می شود.

اولین گوشی تاشوی سامسونگ با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کرد؛ از تاخیرهای پی در پی در عرضه تا برچسب قیمت 2 هزار دلاری و شکنندگی نمایشگر، از مشکلاتی بودند که اولین گوشی تاشوی سامسونگ با آنها مواجه بود. ولی به گفته رییس سامسونگ این مشکلات مانع فروش یک میلیونی این گوشی نشده اند.

گلکسی فولد

«Young Sohn»، رییس سامسونگ الکترونیکس با اشاره به اینکه یک میلیون نفر خواهان استفاده از گلکسی فولد 2 هزار دلاری هستند، گفت که سامسونگ تاکنون یک میلیون دستگاه از این گوشی فروخته که 500 هزار دستگاه از برآوردهای این شرکت در ماه اکتبر بیشتر است.

سامسونگ و سازندگان دیگر سالانه ده ها میلیون گوشی می فروشند و آمار یک میلیونی گلکسی فولد قابل قیاس با آنها نیست؛ ولی برای این محصول که قیمت بالایی دارد و هنوز امتحان خود را پس نداده، رقم غافلگیر کننده ای محسوب می شود.

گلکسی فولد پس از تاخیرهای پی در پی به دلیل مشکلات فنی، سرانجام اواسط شهریور ماه امسال به بازار عرضه شد. مشکلات این گوشی آنقدر جدی بودند که سامسونگ مجبور شد تاریخ عرضه رسمی را به تعویق انداخته و کلیه پیش سفارش ها را لغو کند.

سامسونگ گلکسی فولد را از نو طراحی کرد و مقاومت ساختار آن را افزایش داد. با این وجود برخی کاربران از بروز ایراد در نمایشگر نسخه بازسازی شده پس از تنها 24 ساعت خبر دادند.

سامسونگ قصد دارد سال آینده میلادی 6 میلیون واحد گوشی تاشو به فروش برساند.

[زمان انتشار خبر اصلی: 22 آذر]

 

بروزرسانی: تکذیب شد

سخنگوی سامسونگ اعلام کرد خبر فروش بیش از یک میلیون دستگاه گلکسی فولد صحت ندارد و احتمالاً نماینده این شرکت، تعداد واقعی فروش را با هدف گذاری اصلی سامسونگ اشتباه گرفته است. به گفته سخنگوی شرکت کره ای، فروش گلکسی فولد هنوز به مرز یک میلیون دستگاه نرسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۲۳ آذر ۱۳۹۸

    تاشو شیاعومی بهتره به نظرم

  • عزراییل
    عزراییل | ۲۲ آذر ۱۳۹۸

    طراحی فولد فوق العادس

  • Danial
    Danial | ۲۲ آذر ۱۳۹۸

    در کنار میت ایکس به نظر من خرید گلکسی فولد کار اشتباهیه

مطالب پیشنهادی