ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک پرو
تکنولوژی

نگاه اولیه وب سایت iFixit به مک پرو [تماشا کنید]

وب سایت iFixit با کالبدشکافی‌های معروفش را همه می‌شناسند. اخیرا این کمپانی رویه‌ای جدید را پیش گرفته و در آن نگاهی نزدیک به محصولات اپل خواهد داشت. نکته جالب اینجاست که کالبدشکافی خود را به ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

وب سایت iFixit با کالبدشکافی‌های معروفش را همه می‌شناسند. اخیرا این کمپانی رویه‌ای جدید را پیش گرفته و در آن نگاهی نزدیک به محصولات اپل خواهد داشت. نکته جالب اینجاست که کالبدشکافی خود را به صورت زنده نیز پخش می‌کند. مک پرو هم به عنوان جدیدترین محصول اپل، در این فرایند قرار گرفته است.

مک پرو محصولی بحث‌برانگیز از لحاظ قیمتی است. کسی در توانایی پردازشی این ورک استیشن شکی ندارد. اما به محض اینکه بخواهید سیستم حود را تقویت کنید و توانایی پردازشی آن را افزایش دهید، با کاهش شدید پول داخل جیبتان رو به رو خواهید شد. هزینه‌های افزایش توان سخت‌افزاری آن را چند روز پیش در دیجیاتو به تفصیل بررسی کردیم و حتی از دستمال مخصوص برای پاک کردن نمایشگر ۶ هزار دلاری آن گفتیم.

مک پرو

اما یکی از جنبه‌های این ورک استیشن، مربوط به طراحی خاص آن است که از نظر بسیاری به «رنده پنیر» شباهت دارد. همین قضیه باعث شد تا دست اندرکاران وب سایت iFixit نیز به فکر این کار بیفتند. از همین رو، همان طور که در ویدیو مشاهده خواهید کرد، بدنه مک پرو به خوبی می‌تواند قالب پنیر چدار را به خوبی رنده کند. فقط بخشی از پنیر داخل محفظه‌های تراش‌داده شده این کیس گیر خواهد کرد.

نکته دیگری که این افراد به آن رسیدند، بخشی جداگانه برای نام‌گذاری مدل حافظه رم انتخاب شده است. به کمک آن، می‌توانید اسم حافظه استفاده شده در مک پرو را بنویسید تا در آینده راحت‌تر بتوانید از اطلاعات موجود استفاده کنید. همچنین وب سایت iFixit مسابقه‌ای در این ویدیو مطرح می کند که کاربران می‌توانند در آن جایگزینی برای چرخ‌های ۴۰۰ دلاری مک پرو پیشنهاد دهند.

فارغ از تمامی بحث‌های پیرامون این مک ماژولار، طراحی صنعتی آن مورد استقبال این سایت قرار گرفته و از نظر آن‌ها، مک پرو طراجی جدید و خاصی دارد. پیشنهاد می‌کنیم ادامه موضوعات بحث شده را خودتان در ویدیو ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۵ آذر ۱۳۹۸

    اگر اینا مثلا تعمیر کارند پس من مخترع کامپیتورم بیشتر به نمایش کمدی میخورد تا مبحث علمی

مطالب پیشنهادی