ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محاکمه گردانندگان بزرگ‌ترین سایت‌های استریم غیرقانونی محتوا در آمریکا

پلیس فدرال آمریکا گردانندگان دو سایت بزرگ استریم غیر قانونی ویدیو در این کشور را به جرم نقض قانون کپی رایت و پولشویی محاکمه کرد. دو متهم پرونده با نام های «Darryl Polo» و «Luis ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۴

پلیس فدرال آمریکا گردانندگان دو سایت بزرگ استریم غیر قانونی ویدیو در این کشور را به جرم نقض قانون کپی رایت و پولشویی محاکمه کرد.

دو متهم پرونده با نام های «Darryl Polo» و «Luis Villarino» اهل شهر لاس وگاس بوده و به ترتیب 36 و 40 سال سن دارند. متهمین از طریق سایت های iStreamItAll و Jetflicks، بیش از 118 هزار سریال تلویزیونی و 11 هزار فیلم را به شکل غیر قانونی در دسترس کاربران قرار داده اند که بیشتر از مجموع محتواهای ارائه شده توسط نتفلیکس، آمازون پرایم، هولو و Vudu است.

نقض قانون کپی رایت توسط سرویس های استریم غیر قانونی محتوا در امریکا

هر دو متهم اعتراف کرده اند که به کمک نرم افزارها، کد نویسی و سایت های تورنت ویدیوها را به طور اتوماتیک سرقت کرده و آنها در قالب استریم و یا لینک دانلود در چندین پلتفرم منتشر کرده اند و در این مسیر به سرویس های غیر قانونی شبیه نتفلیکس کمک کرده اند.

«Darryl Polo» که علاوه بر نقض قانونی کپی رایت با اتهام پولشویی هم مواجه است، به کمک سایت های استریم غیرقانونی محتوا بالغ بر 1 میلیون دلار درآمد نامشروع کسب کرده. وی در تاریخ 13 مارس (23 اسفند) و متهم دیگر در تاریخ 20 مارس (اول فروردین 99) مجازات خواهند شد.

البته این پرونده با محاکمه گردانندگان سایت های گفته شده بسته نخواهد شد. شش نفر دیگر نیز به خاطر نقش داشتن در این پرونده تقریباً یک ماه زودتر از متهمین اصلی و در تاریخ 3 فوریه (14 بهمن) محاکمه خواهند شد.

این شش نفر با اعترافات گسترده ای که انجام داده اند کار متهمین اصلی را در دادگاه برای دفاع کردن از خود بسیار سخت کرده اند. با این که احتمال بحث و جدل در دادگاه پس از رو در رو شدن متهمین با یکدیگر وجود دارد، ولی واضح است که همه آنها با توجه به نقشی که در این پرونده داشته اند مجازات خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی