ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگاه تلکام پلاس با حضور ایرانسل و همراه اول آغاز به کار خواهد کرد

«تلکام پلاس» از روز سه شنبه ۲۶ تا جمعه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۸، از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و در آن شرکت‌های مخابراتی برتر ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۰

«تلکام پلاس» از روز سه شنبه ۲۶ تا جمعه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۸، از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و در آن شرکت‌های مخابراتی برتر کشور و همچنین اپراتورهای موبایل نیز حضور خواهند داشت.

به گزارش دیجیاتو شرکت ارتباطات سیار ایران با حضور در این رویداد تخصصی، ضمن ارائه آخرین دستاوردها و راهکارهای سازمانی خود، به معرفی پلت فرم های «سنجینه» و «آچاره» در قالب کسب و کارهای دیجیتال خواهد پرداخت؛ کارشناسان این واحدها نیز در طول برگزاری نمایشگاه به صورت پیوسته پاسخگوی پرسش ها و رفع مشکلات احتمالی مشترکان و کاربران خواهند بود.

همچنین در جریان برگزاری «تلکام پلاس» ضمن تشریح رویکردهای حمایتی همراه اول از تولیدات داخل، از نخستین «پلتفرم API شبکه ای» که توسط متخصصان این شرکت طراحی و پیاده سازی شده است، توسط بخش فنی و توسعه شبکه این اپراتور رونمایی خواهد شد.

ایرانسل نیز با آخرین دستاوردها و راهکارهای سازمانی، ارائه خدمات اینترنت پر سرعت همراه، معرفی بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه و پاسخگویی به پرسش‌ها و رفع مشکلات احتمالی مشترکان در این نمایشگاه شرکت خواهد داشت.

ایرانسل با ارائه سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، WiFi سازمانی، خدمات ابری و خدمات شهر هوشمند، آخرین دستاوردهای راهکارهای سازمانی خود در حوزه اینترنت اشیا را به نمایش می‌گذارد و در میزهای مختلف به پاسخگویی به پرسش‌های مشترکان در حوزه اینترنت پرسرعت نسل‌های سه و چهار (۳G و ۴G)، همین‌طور ارائه خدمات به مشترکانی که قصد تعویض سیم‌کارت خود به نسل‌های بالاتر را دارند و نیز معرفی بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه می‌پردازد.

گفتنیست هر دو اپراتور در سالن ۳۸B حضور خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی