ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستگاه‌های تصفیه هوای سامسونگ
تکنولوژی

آشنایی با دستگاه‌های تصفیه هوای سامسونگ

سال ها قبل که دانش‌آموز بودیم بارش برف با همه زحماتی که به وجود می‌آورد همیشه پیام‌آور شادی و خوشحالی ناشی از تعطیلی مدارس بود. برای همین بسیاری از همسالان من هنوز هم با دیدن ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

سال ها قبل که دانش‌آموز بودیم بارش برف با همه زحماتی که به وجود می‌آورد همیشه پیام‌آور شادی و خوشحالی ناشی از تعطیلی مدارس بود. برای همین بسیاری از همسالان من هنوز هم با دیدن برف برق خوشحالی از چشمان‌شان بیرون می‌زند اما چند سالی می‌شود که این ماجرا به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. حالا دانش آموزان خیلی از روزها مدرسه‌شان تعطیل می‌شود و در خانه می‌مانند اما نه بخاطر برف و شور و هیجان‌هایش که به واسطه هوای بسیار آلوده شهر.

داستان آلودگی شهرها و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها هر ساله در فصل پاییز و زمستان تکرار می‌شود و سال به سال هم شدت بیشتری پیدا می‌کند. با اینکه راهکارهای حل مشکل آلودگی شهرها خارج از توان فردی ماست و نیازمند همکاری‌های جمعی است اما خوشبختانه برای داشتن هوای پاک و سالم در خانه و اتاق‌مان راه‌حل‌های موثری مثل دستگاه‌های تصفیه هوا وجود دارد.

دستگاه‌های تصفیه هوای سامسونگ

دستگاه‌های تصفیه هوای سامسونگ G42 و G35 به سیستم فیلتر ۳ مرحله‌ای مجهز هستند که می‌تواند ۹۹ درصد از ذرات ریز و مضر هوای خانه را جذب کند. این دستگاه‌ها دارای حسگر گرد و غباری هستند که در هرلحظه کیفیت هوای خانه را اندازه‌گیری می‌کند و اطلاعات آن را از طریق نشانگر ۴ رنگ نمایش می‌دهد.

دستگاه‌های تصفیه هوای سامسونگ

یکی از نکات مهم در مورد دستگاه‌های تصفیه هوا قابلیت حمل و میزان صدای دستگاه است. در صورتی که مدلی با وزن پایین و صدایی کم انتخاب کنید می‌توانید به سادگی دستگاه را بین اتاق‌ها جابجا کنید و بدون اینکه سروصدای آن مزاحم خواب‌تان شود از قابلیت‌های تصفیه هوا در تمام ساعات شبانه‌روز بهره ببرید.

دستگاه‌های تصفیه هوای G35و G42 به ترتیب حدود ۸ و ۹ کیلوگرم وزن دارند. میزان صدای این دستگاه‌ها ۴۵ و ۴۸ دسیبل است که فضایی ساکت را در اتاق‌ شما حکمفرما می‌کند.

دستگاه‌های تصفیه هوای سامسونگ

هر دو مدل G42 و G35 دارای «حالت خودکار» هستند که به طور هوشمند میزان آلودگی را تشخیص داده و بر اساس شدت آن میزان توان دستگاه را تنظیم می‌کند. علاوه بر آن وضعیت مخصوصی به نام «حالت خواب» پیش بینی شده تا با قرار دادن دستگاه در این حالت بیش از پیش خواب آسوده‌تری را داشته باشید.

دستگاه‌های تصفیه هوای سامسونگ

مدل G42 تصفیه هوای سامسونگ قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. در این مدل از طریق اپلیکیشن تلفن هوشمند خود می‌توانید دستگاه را از بیرون خانه یا دفتر کارتان کنترل کنید.

دستگاه‌های تصفیه هوای سامسونگ

برای افرادی که خانه یا محل کار بزرگتری دارند، سامسونگ مدل B90 از سری دستگاه‌های تصفیه هوای خود را طراحی و عرضه کرده است. این دستگاه از سیستم فیلتر ۵ مرحله‌ای بهره می‌برد. مدل B90 سامسونگ به یک فیلتر مخصوص به اسم «دکتر ویروس» مجهز است که تا ۹۹.۷ درصد ویروس‌ها و مواد حساسیت‌زای موجود در هوا را از بین می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۲۶ آذر ۱۳۹۸

    تو تروب g35 بالای سه میلیونه
    خسته نباشن مثلا توش چی کار گذاشتن سه تا فیلتر یه فن یه حسگر
    چه خبره
    البته احتمالا سامسونگ هم بهم جواب میده اگه انقدر ساختش راحت تو مملکتت چرا نمیسازنش

    • Cruiser
      Cruiser | ۲۶ آذر ۱۳۹۸

      اینجا هم هست. پارس خزر و ایستکول چند مدل می سازند

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۲۶ آذر ۱۳۹۸

    خوب چرا قیمتش نگفتید چرا نگفتی تو ایران هستش یا نه؟این چه خبر نسبو نیمه ای بود

مطالب پیشنهادی