ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر 9X در ایران رونمایی شد؛ میان‌رده پریمیوم آنر برای نسل Z

آنر به شکل رسمی از جدیدترین میان رده پریمیوم خودش یعنی آنر 9X در ایران رونمایی کرد. مراسم رونمایی با حضور خبرنگاران و اینفلوئنسرهای فضای مجازی در هتل المپیک تهران و با شعار «انگار که ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۵

آنر به شکل رسمی از جدیدترین میان رده پریمیوم خودش یعنی آنر 9X در ایران رونمایی کرد. مراسم رونمایی با حضور خبرنگاران و اینفلوئنسرهای فضای مجازی در هتل المپیک تهران و با شعار «انگار که آینده است» برگزار شد.

مراسم رونمایی آنر 9X در ایران

آنر، گوشی جدیدش را پرچمدار میان رده ها می داند. آنر 9X با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی امکانات عکاسی پرچمداران این شرکت مثل آنر ویو 20 (بررسی دیجیاتو) یا آنر 20 پرو (بررسی دیجیاتو) را به دنیای میان رده ها آورده است. در کنار این دوربین حرفه ای، دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی عمق سنج هم قرار گرفته اند.

مراسم رونمایی آنر 9X در ایران

پرویز آریا، مدیر ارشد مارکتینگ آنر ایران با اشاره به آمار رشد خیره کننده گروه آنر و تبدیل شدنش به بزرگ ترین برند اینترنتی گوشی در چین، اعلام کرد در حال حاضر آنر جایگاه سوم را در بازار کشورمان در اختیار دارد. این پیشرفت قابل توجه با تمرکز بر گروه جوانان، طراحی جذاب و فناوری های خلاقانه به دست آمده است.

مراسم رونمایی آنر 9X در ایران

خانواده آنر X با ترکیب قابلیت های پرچمدار و قیمت مناسب، مجموعه ای از موفق ترین محصولات آنر را تشکیل می دهند. اولین عضو این سری یعنی آنر 5X در سال 2015 با حسگر اثر انگشت و بدنه فلزی معرفی شد. بعد از سه نسل موفق، شاهد عرضه آنر 8X با حداکثر نسبت نمایشگر به بدنه و طراحی چشم نواز بودیم. آنر 8X با فروش بیش از 15 میلیون دستگاه در سطح جهان موفقیت چشمگیری را برای آنر به ارمغان آورد.

مراسم رونمایی آنر 9X در ایران

حالا آنر 9X می خواهد این مسیر را ادامه دهد و به همین دلیل با سه تغییر چشمگیر عرضه شده است: طراحی منحصر به فرد، دوربین حرفه ای، و تجربه کاربری فوق العاده. به همین دلیل می توان آنر 9X را یکی از گزینه های اصلی در بازار فوق العاده رقابتی کشورمان در بخش میان رده های پریمیوم دانست.

مراسم رونمایی آنر 9X در ایران

پرویز آریا در مراسم رونمایی آنر 9X از اکوسیستم کامل آنر برای عصر دیجیتال نیز خبر داد. این اکوسیستم که «N+8+1» نام دارد، گوشی موبایل را محور اصلی زندگی افراد قرار داده و مجموعه کاملی را پیرامون آن شکل می دهد.

مراسم رونمایی آنر 9X در ایران

اعضایی که به زودی به این اکوسیستم در کشورمان اضافه می شوند، مچ بند ورزشی آنر بند 5 و هدفون بلوتوث آنر اسپرت پرو هستند. از ویژگی های مهم آنر بند 5 می توان به پشتیبانی از زبان فارسی، نمایشگر امولد و قابلیت سنجش مقدار اکسیژن خون را برشمرد. هدفون بلوتوث آنر اسپورت پرو هم با درایور 13 میلیمتری حرفه ای، تأخیر فوق العاده کم هنگام بازی و البته شارژدهی 18 ساعته، می تواند به یکی از گزینه های اصلی بازار تبدیل شود.

مراسم رونمایی آنر 9X در ایران

مراسم رونمایی آنر 9X در ایران

به گفته آریا، به زودی شاهد اضافه شدن اعضای جدیدی مثل اسپیکر بلوتوث آنر مینی، اورلترابوک آنر مجیک بوک و ساعت هوشمند مجیک واچ به این اکوسیستم خواهیم بود.

مراسم رونمایی آنر 9X در ایران مراسم رونمایی آنر 9X در ایران

طبق اعلام رسمی آنر، گوشی آنر 9X در دو رنگ آبی و مشکی با پیکربندی 6/128 گیگابایتی به قیمت 3,899,000 تومان در بازار کشورمان به فروش خواهد رسید. آنر بند 5 هم در سه رنگ آبی، مشکی و صورتی، برچسب قیمت 399,000 تومانی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • FARHAD SHIRAVANI
    FARHAD SHIRAVANI | ۲۶ آذر ۱۳۹۸

    افتتاحیه بابه پارتی بود....

  • hyperhope
    hyperhope | ۲۶ آذر ۱۳۹۸

    این قیمت در صورتی ارزش داشت که از پردازنده kirin 810 استفاده میکردن ، نه 710 که نسبت به قیمتی که عرضه شده فوق العاده ضعیف به حساب میاد در مقابل رقبایی مثل mi9t و a50

  • Milady
    Milady | ۲۶ آذر ۱۳۹۸

    نمی‌دونم کی مردم ایران عاقل میشن و پول برند نمیدن

  • HhMojtaba666
    HhMojtaba666 | ۲۶ آذر ۱۳۹۸

    دوربین ۲۴انر میت ۱۰ رو با دوربین ۱۳سامسونگ a20مقایسه کنین.میفهمین این۴۸مگاپیکسل چقدر شعاره.لپی عدد میدن چینیا.

    • mehdi22
      mehdi22 | ۲۶ آذر ۱۳۹۸

      ?
      اتفاقا کاملا برعکس
      دوربین های سامسونگ خیلی افتضاحه
      سامسونگ زیر 3 میلیون اسباب بازیه

مطالب پیشنهادی