ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مد Layout
نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام امکان قرار دادن چند عکس در یک استوری را فراهم کرد

اینستاگرام قابلیت جدیدی را معرفی کرده که اجازه انتشار چندین تصویر در قالب یک استوری را به کاربر می دهد. اینستاگرام از زمان معرفی تغییرات زیادی را به خود دیده و آخرین آنها که Layout نام ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۰

اینستاگرام قابلیت جدیدی را معرفی کرده که اجازه انتشار چندین تصویر در قالب یک استوری را به کاربر می دهد.

اینستاگرام از زمان معرفی تغییرات زیادی را به خود دیده و آخرین آنها که Layout نام دارد، امکان کنار هم قرار دادن ۲ تا ۶ تصویر در یک تصویر را فراهم کرده است. برای استفاده از این قابلیت کافی است با کلیک روی استوری دوربین را باز کرده و پس از انتخاب مد Layout ، تصاویر را بارگذاری کنید.

Layout از امروز در دسترس کاربران قرار گرفته و علی رغم اینکه ساده به نظر می رسد احتمالات به قابلیتی محبوب بین کاربران تبدیل می شود چون پیش از این در اپ های شخص ثالث طرفداران بسیاری برای خود دست و پا کرده بود. پیش از این تنها راه برای انجام اینکار در خود اینستاگرام کپی کردن تصویر از گالری و قرار دادن آنها در کادر متن بود.

مد layout

معرفی ابزارهایی محبوبی که پیش از این در اپ های شخص ثالث ارائه می شدند باعث می شود کاربران دیگر نیازی به این برنامه ها نداشته و به استفاده از اپ اصلی اینستاگرام سوق پیدا کنند. برای مثال می توان به بومرنگ اشاره کرد که اپ های تبدیل گیف را تا حد زیادی بلااستفاده کرد.

استوری به یکی از مهمترین بخش های اینستاگرام تبدیل شده و هرچند بسیاری از قابلیت های آن کپی برداری از اسنپ چت، تیک تاک و حتی تیندر است اما کاربران چندان به این مساله اهمیت نمی دهند. یکی از استراتژی های این اپلیکیشن برای جذب کاربر معرفی ابزارهای جدیدی مثل Create برای استوری است که امکان تولید محتواهای فراتر از تصویر را به افراد می دهد. Create که دو ماه قبل معرفی شد، به افراد اجازه می دهد استیکرهای تعاملی، نقاشی و متن را بدون نیاز به عکس یا ویدیوی جدید با یکدیگر ترکیب کرده و با مخاطبان به اشتراک بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی