ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چیلیوری و ریحون با یکدیگر ادغام شدند

دو مجموعه سفارش آنلاین غذا چیلیوری و ریحون با یکدیگر ادغام شدند. مدیرعامل iiVentures در گفتگوی کوتاه خود با دیجیاتو با اعلام این موضوع می‌گوید که اطلاعات تکمیلی درباره آن نیز تا یکی دو روز ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۱

دو مجموعه سفارش آنلاین غذا چیلیوری و ریحون با یکدیگر ادغام شدند.

مدیرعامل iiVentures در گفتگوی کوتاه خود با دیجیاتو با اعلام این موضوع می‌گوید که اطلاعات تکمیلی درباره آن نیز تا یکی دو روز آینده منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد ادغام چیلیوری و ریحون بر سر رقابت با بازیگر اصلی این حوزه یعنی اسنپفود صورت گرفته باشد که سهم زیادی از بازار سفارش و دلیوری آنلاین غذا را در اختیار دارد

گفتنیست چیلوری استارتاپ سفارش غذایی است که در گروه iiVentures فعالیت می‌کند و چندی پیش علیه بازیگر اصلی این حوزه یعنی اسنپفود شکایتی به عمل آورد و توانست در این شکایت پیروز شود. «علیرضا صادقیان» مدیرعامل iiventures پیش‌تر در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرده بود که از هرگونه ادغام و همکاری با بازیگران اکوسیستم استارتاپی کشور استقبال می‌کند.

ریحون از جمله محصولات گروه هم‌آوا بوده که محبوبیتش در ماه‌های اخیر رو به کاهش بوده و آمار تعداد نصب فعال آن در مارکت اندرویدی کافه بازار نصف چیلیوری است (۵۰ هزار در برابر ۱۰۰ هزار). گمان می‌رود که ادغام این مجموعه با چیلیوری که سرویس‌هایی نظیر موتوچیلی (دلیوری توسط ماموران پیک خود مجموعه) دارد بتواند تاثیر مفیدی داشته باشد و رقیب قدرتمندتری برای اسنپفود را بیافریند.

گفتنیست بر اساس شنیده‌های دیجیاتو هنوز مشخص نیست که آیا مانند دیگر ادغام گروه iiventures، یعنی ادغام نت برگ و تخفیفان، دو برند چیلیوری و ریحون هر دو به صورت مجزا باقی خواهند ماند یا اینکه هر دو تبدیل به یک برند خواهند شد. اما بر اساس نوشته‌ای که در سایت چیلیوری موجود است به نظر می‌رسد دیگر با برندی به نام ریحون روبرو نخواهیم بود. در این صفحه که خبر ادغام این دو استارتاپ آمده چنین نوشته شده است:«ریحون برای فعالیت در مقیاس بزرگ‌تر، ارائه خدمات باکیفیت‌تر و برخورداری از ویژگی‌های بیشتر در چیلیوری ادغام شد و با توجه به این ادغام، از این به بعد شما می‌تونید از وب‌سایت و اپلیکیشن چیلیوری برای سفارش آنلاین غذاتون استفاده کنید و اطلاعات کاربری ریحون شما به چیلیوری منتقل خواهد شد» همچنین در ادامه ذکر شده که اپلیکیشن ریحون به مرور زمان از کار خواهد افتاد.

بسیاری از کارشناسان بازار تجارت الکترونیک ایران باور دارند این ادغام، جغرافیای رقابت میان گروه اسنپ، یا همان گروه اینترنتی ایران ( IIG)، و باقی اکوسیستم استارت‌آپی ایران در زمینه فود دلیوری را وارد فاز جدیدی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

 در فیروزه پلت بررسی شد: آیا استارت‌آپ‌های ایرانی آماده‌ ادغام و تملیک هستند؟

بحران اقتصادی و ادغام استارت‌آپ‌های ایرانی؛ نگاهی به تهدیدها و فرصت‌ها

تخفیف در تخفیف؛ نت برگ و تخفیفان با یکدیگر ادغام شدند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی