ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا سامسونگ گلکسی فولد 2 چنین شمایلی دارد؟

تصاویری از یک گوشی تاشو در حال دست به دست شدن در شبکه های اجتماعی چینی هستند که گفته می شود مربوط به گلکسی فولد 2 هستند. این تصاویر توسط «Ice Universe»، از افشاگران با ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

تصاویری از یک گوشی تاشو در حال دست به دست شدن در شبکه های اجتماعی چینی هستند که گفته می شود مربوط به گلکسی فولد 2 هستند.

این تصاویر توسط «Ice Universe»، از افشاگران با سابقه دنیای فناوری منتشر شده اند و به شبکه اجتماعی چینی Weibo راه یافتند. در این مقطع نمی توان با اطمینان در مورد این تصاویر نظر داد و دیوایسی که در تصویر نمایش داده می شود می تواند نمونه اولیه، طرح مفهومی و حتی جعلی باشد.

اوایل سال جاری میلادی بلومبرگ گزارش کرد که سامسونگ در حال کار روی چندین گوشی تاشوی جدید است که یکی از آنها طرحی شبیه صدف (همانند تصاویر فوق) دارد. جالب اینکه شمایل کلی این گوشی، با کانسپتی که سامسونگ اکتبر امسال منتشر کرد، همخوانی دارد.

همانطور که در تصویر ملاحظه کردید، در پنل پشتی این گوشی دوربین دوگانه به چشم می خورد. بلومبرگ اوایل دسامبر گزارش داد که سامسونگ قصد دارد گلکسی فولد 2 را با دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی و دوربین بزرگنمایی 5 برابری (همانند گلکسی اس 11)، روانه بازار کند. اگر این تصاویر صحت داشته باشند، گلکسی فولد 2 برای زوم 1 تا 5 برابری، باید به بزرگنمایی دیجیتال وابسته باشد.

خبرگزاری The Korea Herald اوایل ماه گذشته گزارش کرد که با استناد به برآوردهای تحلیلگران، گلکسی فولد 2 قیمت کمتری نسبت به نسل قبلی (1980 دلار) خواهد داشت و حدوداً 845 دلار قیمت گذاری خواهد شد.

با این وجود نباید این خبر را چندان جدی گرفت؛ چون گوشی تاشوی موتورولا ریزر که سخت افزار میان رده دارد، 1499 دلار قیمت گذاری شده است. با این تفاسیر حتی 900 دلار هم برای گوشی تاشوی جدید سامسونگ با سخت افزار قدرتمند بسیار گران به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pesar
    pesar | ۲۸ آذر ۱۳۹۸

    میخوره فقط سرهم بندیش کردن خیلی جزییات ضعیف کار شده....
    با نمونه موتورولا مقایسه کنید فقط !

    مشخصه فقط جهت بازخورد و تست بازار هست

مطالب پیشنهادی