ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینفلوئنسرهای اینستاگرام از تبلیغ انواع سیگار و اسلحه منع شدند

اینستاگرام اعلام کرد که از این پس سیاست سخت گیرانه تری را نسبت به محتواهایی که اینفلوئنسرها در این شبکه اجتماعی تبلیغ می کنند، اعمال خواهد کرد. این شبکه اجتماعی پست هایی که در آنها ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

اینستاگرام اعلام کرد که از این پس سیاست سخت گیرانه تری را نسبت به محتواهایی که اینفلوئنسرها در این شبکه اجتماعی تبلیغ می کنند، اعمال خواهد کرد.

این شبکه اجتماعی پست هایی که در آنها محصولاتی همچون سیگار الکترونیکی، سیگار معمولی و اسلحه تبلیغ می شود را حذف خواهد کرد. اینستاگرام با این کار، برای اولین بار در آنچه که اینفلوئنسرها می توانند تبلیغ کنند، محدودیت گذاشت.

اینفلوئنسرهای اینستاگرام از تبلیغ انواع سیگار و اسلحه منع شدند

لازم به ذکر است که شبکه اجتماعی یاد شده پیش از گذاشتن این محدودیت برای اینفلوئنسرها، به برندها اجازه تبلیغ سیگار الکترونیکی، سیگار معمولی و اسلحه را نمی داد، ولی مانع قرارداد برندها با اینفلوئنسرها برای تبلیغ محصولات ذکر شده نمی شد.

بر اساس آنچه اینستاگرام در بیانیه خود می گوید، این شبکه اجتماعی قصد دارد با اعمال قوانین جدید همکاری اینفلوئنسرها با برندها را بهبود ببخشد. اینستاگرام در کنار این خبر، از آپدیت های جدید ابزار Brand Collab Tool هم خبر داد که در حال حاضر برای برخی از اینفلوئنسرها در دسترس است.

اینفلوئنسرها به کمک این ابزار می توانند به داده های آنالیتیک اکانت خود دسترسی پیدا کرده و از آنها برای عقد قرارداد بهتر با برندها و کمپانی هایی استفاده کنند که به دنبال آگاهی از عملکرد پست های اسپانسر شده هستند.

اواخر شهریور ماه امسال، اینستاگرام نمایش پست های تبلیغی محصولات رژیمی و آرایشی را برای کاربران زیر هجده سال محدود کرد. این شرکت در همین راستا حذف پست هایی را که در آنها محصولاتی با ویژگی های جادویی و با کد تخفیف تبلیغ می شد نیز آغاز کرد.

اینستاگرام محدودیت های ویژه ای نیز بر روی پست هایی که به نوشیدنی های الکلی و مکمل های رژیمی مربوط هستند، اعمال کرده است. البته این کمپانی از اعلام جزئیات بیشتر در این رابطه خودداری کرد.

قوانین جدید اینستاگرام از هفته های آتی اجرا خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی