ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S10 لایت
تکنولوژی

لو رفتن مشخصات کامل گلکسی S10 لایت قبل از رونمایی رسمی

مشخصات کامل گوشی گلکسی اس 10 لایت قبل از رونمایی رسمی منتشر شده است. بر اساس شایعه جدید، این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی، چیپست اسنپدراگون 855، رم 8 گیگابایتی و دوربین سه گانه 48 ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

مشخصات کامل گوشی گلکسی اس 10 لایت قبل از رونمایی رسمی منتشر شده است. بر اساس شایعه جدید، این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی، چیپست اسنپدراگون 855، رم 8 گیگابایتی و دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی بهره می برد.

طبق گزارشی که توسط سایت WinFuture منتشر شده، گلکسی اس 10 لایت نمایشگر 6.7 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 19.5 به 9 دارد. در ادامه گزارش به حفره ای که در بالای صفحه و در وسط نمایشگر قرار گرفته هم اشاره شده. این حفره دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی با گشودگی دیافراگم f/2.2 را در خود جای داده است.

گلکسی S10 لایت

گلکسی اس 10 لایت (که شایعه شده گلکسی A91 نام دارد)، دوربین سه گانه خواهد داشت و طبق گزارش سایت یاد شده، شامل سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی با ضریب اف f/2.0، حسگر 12 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو با اپرچر f/2.4 خواهد بود.

در این گزارش به تکنیک لرزشگیر تصویر جدید سامسونگ یعنی tilt-OIS هم اشاره شده که در همکاری با لرزشگیر تصویر اپتیکال، به خلق تصاویر واضح تر کمک خواهد کرد. این قابلیت با حرکت دادن لنز در برابر دوربین و در جهت های مختلف، لرزش های دست کاربر را می گیرد.

وجود این قابلیت در گلکسی اس 10 لایت قبلاً توسط «OnLeaks»، از افشاگران معروف دنیای فناوری، تایید شده بود و بازگشت آن به گوشی های میان رده سامسونگ خبر خوبی است. البته مشخصات گلکسی اس 10 لایت بیشتر به قلمرو پرچمداران تعلق دارد تا میان رده ها.

نکته جالب اینکه «OnLeaks» مدعی شده گلکسی اس 10 لایت و گلکسی A91 دو گوشی مجزا هستند. به گفته وی، این دو محصول شباهت های زیادی به هم دارند و تفاوت آنها در قسمت دوربین است. نکته جالب دیگر روی خوش نشان دادن سامسونگ به چیپست اسنپدراگون است. این سازنده کره ای معمولاً مدل های مجهز به چیپست اسنپدراگون را در بازارهای محدودی (از جمله ایالات متحده) عرضه می کند.

ظاهرا سامسونگ این بار قصد استفاده از چیپست اگزینوس در گلکسی اس 10 لایت را ندارد و این گوشی را احتمالا با اسنپدراگون 855 در بازارهای اروپایی عرضه خواهد کرد. این چیپست را حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی (با قابلیت ارتقا تا 1 ترابایت با کارت حافظه microSD) همراهی می کنند.

طبق شایعه جدید، گلکسی اس 10 لایت از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی توسط درگاه USB-C شارژ شده و با رابط کاربری One UI 2.0 بر پایه اندروید 10 به دست کاربران می رسد.

گلکسی اس 10 لایت در رنگ های مشکی، سفید و آبی و با قیمت 754 دلار در کشورهای جنوب اروپا به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Mohsen
    Mohsen | ۲۹ آذر ۱۳۹۸

    خیلی زشته

  • Mahdild
    Mahdild | ۲۹ آذر ۱۳۹۸

    دیگ شرکتا بزرگ تر زدن چیزی واسه نمایش ندارن و فقط دنبال پولن بیشتر همین گرونی اجناسشون بخاطر برندشونه☹

  • Milady
    Milady | ۲۹ آذر ۱۳۹۸

    750دلار چه خبره با نصف این قیمت یک پرچمدار شیائومی رو میشه خرید

  • Mohammad Kadkhodaee
    Mohammad Kadkhodaee | ۲۹ آذر ۱۳۹۸

    یکم زشت نیس?

  • m_mahdi7
    m_mahdi7 | ۲۹ آذر ۱۳۹۸

    این کجاش لایته دقیقا ?

مطالب پیشنهادی