ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در شب یلدا یک ساعت مکالمه مهمان همراه اول

در واپسین روزهای پاییز ۹۸ به سر می بریم و تا یلدا که بلندترین شب سال لقب گرفته زمان زیادی باقی نمانده است. ایرانیان نیز به رسم دیرینه هر سال این شب را بهانه ای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۵

در واپسین روزهای پاییز ۹۸ به سر می بریم و تا یلدا که بلندترین شب سال لقب گرفته زمان زیادی باقی نمانده است. ایرانیان نیز به رسم دیرینه هر سال این شب را بهانه ای قرار می دهند برای با هم بودن، حافظ خوانی، معاشرت و احوالپرسی از یکدیگر. همراه اول نیز به همین مناسبت هدیه ویژه ای برای کاربران خود در نظر گرفته تا این شب طولانی را برای آنها به یادماندنی تر کند.

شرکت ارتباطات سیار ایران با ارسال بیانیه ای برای دیجیاتو از هدیه یلدایی خود گفته که در ادامه این مطلب جزئیات آن را خواهید خواند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت شب یلدا، همراه اول به تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان یک بسته‌ مکالمه رایگان ۶۰ دقیقه ای درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) هدیه می دهد.

هدیه شب یلدا از امروز جمعه ٢٩ آذرماه قابل فعالسازی است و زمان استفاده از ۶۰ دقیقه مکالمه هدیه، از ساعت ١٩ روز شنبه ٣٠ آذرماه تا ساعت ٨ صبح روز یکشنبه یکم دی‌ماه خواهد بود.

همراه اولی ها می توانند جهت فعالسازی هدیه شب یلدا کد «ستاره ٩٨ ستاره ۴ مربع» را شماره گیری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۹ آذر ۱۳۹۸

    بسیار ممنون عاولی

مطالب پیشنهادی