ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هواوی پی ۴۰ پرو بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۰ برابری خواهد داشت

به نظر می‌رسد که عکاسی با موبایل در سال ۲۰۲۰ بسیار جذاب‌تر از همیشه باشد، چون هواوی، سامسونگ و اپل با پرچمداران جدید خود تمامی طرفداران عکاسی را به وجد خواهند آورد. بر اساس گزارش‌های ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

به نظر می‌رسد که عکاسی با موبایل در سال ۲۰۲۰ بسیار جذاب‌تر از همیشه باشد، چون هواوی، سامسونگ و اپل با پرچمداران جدید خود تمامی طرفداران عکاسی را به وجد خواهند آورد. بر اساس گزارش‌های تحلیلگر باسابقه بازار مینگ چی کو، هواوی پی ۴۰ پرو زوم اپتیکال ۱۰ برابری خواهند داشت.

همین چند وقت پیش بود که شنیدیم گلکسی S11 قرار است با زوم پریسکوپی ۵ برابری اپتیکال به بازار عرضه شود، اما هواوی علاقه ندارد قافیه را به رقیب کره‌ای خود ببازد و از همین رو، قصد دارد با ترکیب دو آینه و یک منشور، زوم ۱۰ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار دهد. البته این کمپانی چندان هم با ساختار پریسکوپ نا آشنا نیست. هواوی پی ۳۰ پرو اولین گوشی بازار بود که بزرگ‌نمایی اپتیکال ۵ برابری از نوع پریسکوپی داشت (بررسی دوربین هواوی پی ۳۰ پرو)

پی ۴۰ پرو

مینگ چی کو که بیشتر اخبار پیرامون اپل را پوشش می دهد، می‌گوید هواوی از سنسوری ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۴ استفاده خواهد کرد. سامسونگ هم قصد دارد تا سنسوری با بزرگنمایی پریسکوپی در گلکسی S11 تعبیه کرده و به بازار عرضه کند، ولی بزرگنمایی این گوشی «تنها» ۵ برابر خواهد بود. البته رزولوشن سنسور  سامسونگ ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود که بسیار بیشتر از چیزی است که هواوی برای پی ۴۰ پرو در نظر گرفته است.

این سنسور پیشرفته و خارق‌العاده تنها مختص نسخه پرو هواوی پی ۴۰ است. کمپانی چینی قصد دارد تا نسخه معمولی‌تر سری «پی» را نیز به بزرگ‌نمایی پریسکوپی مجهز کند، اما این نسخه، زومی ۵ برابری خواهد داشت. پس می‌توان نتیجه گرفت که حداقل از منظر قابلیت بزرگ‌نمایی، گوشی میان‌رده هواوی با پرچمدار سامسونگ رقابت خواهد کرد.

پی ۴۰ پرو

با این حال این گزارش‌ها، گمانه‌زنی‌هایی بیش نیستند و به خصوص این که مینگ چی کو بیشتر در رابطه با اپل تحقیق می‌کند تا کمپانی های دیگر. البته این را هم فراموش نکنید که تا معرفی این دو گوشی، زمان چندانی نمانده و با کمی صبر و تحمل می‌توان برنده این دوئل جذاب را پیدا کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی