ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ویجیاتو: مرور بهترین بازی های سال 2019 با تحریریه ویجیاتو

در طول هفته گذشته اگر به ویجیاتو سر می‌زدید، می‌دیدید که همه چیز در مورد بهترین بازی های سال 2019 بود. اول از نامزدهای بخش‌های مختلف گفتیم، بعد هم یک به یک به سراغ آن‌ها ...

ویجیاتو
نوشته شده توسط ویجیاتو | ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

در طول هفته گذشته اگر به ویجیاتو سر می‌زدید، می‌دیدید که همه چیز در مورد بهترین بازی های سال 2019 بود. اول از نامزدهای بخش‌های مختلف گفتیم، بعد هم یک به یک به سراغ آن‌ها رفتیم و هر شب یکی از برنده‌ها را اعلام کردیم. برنده‌ها با مشورت تمام اعضای تحریریه ویجیاتو مشخص شدند و برای انتخاب هر یک از آ‌ن‌ها ساعت‌ها به بحث و جدل پرداختیم. اما در آخر با تمام نظرات موافق و مخالف، همگی به این نتیجه رسیدیم که Sekiro: Shadows Die Twice لایق جایگاه بهترین بازی سال ۲۰۱۹ ویجیاتو است.

با این حال، همانطور که برایتان گفتم، اعضای تحریریه نظرات مختلفی در مورد برنده‌ها داشتند. بعضی‌ها کاملا با انتخاب‌های نهایی موافق و برخی دیگر کاملا مخالف بودند. برای همین این قسمت از برنامه ویدیویی ویجیاتو را به اعضای تحریریه اختصاص دادیم تا هر کدامشان از بازی‌های محبوب خود بگویند و فرصتی باشد که شما هم با سلایقشان بیشتر آشنا شوید. پس از شما دعوت می‌کنم تا انتهای این ویدیو ۱۰ دقیقه با ویجیاتو همراه باشید.

برای دیدن لیست برنده‌های بخش‌های مختلف به این صفحه مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی