ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ماشین بازی: بررسی ویدیویی آئودی A8 توسط یک کلکسیونر ایرانی [تماشا کنید]

آئودی A8 یک سدان فول سایز تشریفاتی است که از سال 1994 روی خط تولید بوده و تاکنون در چهار نسل مختلف راهی بازار شده است. نسل کنونی این خودروی محبوب جولای 2017 (تیرماه سال ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲ دی ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰

آئودی A8 یک سدان فول سایز تشریفاتی است که از سال 1994 روی خط تولید بوده و تاکنون در چهار نسل مختلف راهی بازار شده است. نسل کنونی این خودروی محبوب جولای 2017 (تیرماه سال 96) طی مراسمی ویژه در بارسلون اسپانیا رونمایی شد. در نسل چهارم آئودی A8، طراحان کانسپت پرولوگ را الگوی خود قرار داده اند، به همین جهت با اتومبیلی روبرو هستیم که طراحی ساده اما در عین حال جذابی دارد.

Audi-A8-2018-1280-08.jpg (600×427)

در کنار طراحی خارجی دلنشین، این سدان لوکس توانسته از همان بدو ورود به بازار، به واسطه فاکتورهایی چون کیفیت مواد به کار رفته، طراحی پیشرفته کابین و امکانات رفاهی و ایمنی متعدد توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. در داخل کابین A8 جدید، آئودی به استفاده از انواع نمایشگرهای دیجیتال رو آورده است؛ از این رو در پشت فرمان اطلاعات مورد نیاز راننده به جای نشان دهنده های عادی به وسیله یک صفحه دیجیتال با رزولوشون فول اچ دی نمایش داده می شوند.

در قسمت میانی داشبورد یک نمایشگر 10.5 اینچی برای سیستم اینفوتینمنت (اطلاع رسانی-سرگرمی) نصب شده که در اطراف آن هیچ دکمه یا کنترل کننده فیزیکی وجود ندارد و بیشتر دستورها از طریق همین نمایشگر، فرمان های صوتی یا دکمه های موجود بر روی فرمان داده می شوند. در زیر این صفحه نمایش اصلی یک نمایشگر لمسی دیگر نصب شده که راننده می تواند از طریق آن سیستم تهویه مطبوع، آپشن های رفاهی و امکانات فراوان را کنترل کند.

علی بخردی که یکی از معدود کلکسیونرهای ایرانی در آمریکاست، در یکی از آخرین ویدیوهای خود به سراغ آئودی A8 مدل 2019 رفته و آن را در چند قسمت بررسی کرده اند. مثل سابق، بررسی این سدان لوکس نیز حاوی نکات دقیق و جزئیاتی جالب توجه است؛ بنابراین چنانچه دوست دارید بیشتر و بهتر با ویژگی ها و مشخصات این خودرو آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم تماشای ویدیوهای ضمیمه شده را در برنامه های خود بگنجانید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آموزش برنامه های اندروید Android
    آموزش برنامه های اندروید Android | ۳ دی ۱۳۹۸

    جالب بود ولی منم اون سیم کشی داخل موتور تو ذوقم خورد اح اح بعیده از ایودی یا ااودی

مطالب پیشنهادی