ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی پی 40 پرو احتمالا اولین گوشی دنیا با باتری گرافینی خواهد بود

هواوی پی 40 پرو احتمالا اولین گوشی دنیا خواهد بود که به باتری گرافینی مجهز می شود. «Huawei France»، حساب کاربری رسمی منطقه ای هواوی، اخیراً خبر مجهز شدن هواوی پی 40 پرو به باتری ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

هواوی پی 40 پرو احتمالا اولین گوشی دنیا خواهد بود که به باتری گرافینی مجهز می شود.

«Huawei France»، حساب کاربری رسمی منطقه ای هواوی، اخیراً خبر مجهز شدن هواوی پی 40 پرو به باتری گرافینی را منتشر کرد. البته این توییت لحظاتی پس از انتشار حذف شد؛ ولی سایت PhoneArena اسکرین شاتی از آن گرفته که در ادامه ملاحظه می کنید:

با اینکه توییت به زبان فرانسوی ارسال شده، ولی کلمات «گرافین» و «باتری» به خوبی در آن قابل تشخیص هستند. با کپی کردن متن عکس در مترجم گوگل نیز این موضوع آشکار می شود:

«پی 40، پرچمدار بعدی هواوی که مخصوص عکس برداری طراحی شده، به نسل بعد باتری گرافینی مجهز خواهد شد.»

در ادامه توییت با اشاره به اینکه هواوی اولین شرکتی خواهد بود که گوشی پرچمدار با باتری گرافینی معرفی می کند، نوشته شده که باتری پی 40 پرو در مدت زمان 45 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

شایعاتی که قبلاً منتشر شده اند به ظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعتی باتری پی 40 پرو اشاره کرده اند. ممکن است به خاطر استفاده از گرافین، سلول باتری این گوشی 30 درصد از باتری های لیتیوم یونی سنتی کوچکتر باشد.

در این مقطع نباید این خبر را جدی گرفت؛ چون با اینکه توسط یکی از حساب های کاربری رسمی هواوی منتشر شده ولی در آن از کانسپت رندر پی 40 پرو استفاده شده که احتمال واقعی بودن آن را کم می کند.

دو روز پیش شایعه ای منتشر شد که خبر از بزرگنمایی اپتیکال 10 برابری در هواوی پی 40 پرو می داد که عکس برداری موبایل را وارد فاز جدیدی می کند. ولی مساله مهم تر، پشتیبانی این گوشی از سرویس های گوگل است.

میت 30 پرو اولین گوشی هواوی بود که از سرویس های گوگل محروم شد و هرگز به بازارهای اروپایی راه نیافت. اگر هواوی نتواند پی 40 پرو را از لیست تحریم ها خارج کند، احتمال اینکه این گوشی نیز به سرنوشت میت 30 پرو دچار شود وجود دارد.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۲ دی ۹۸]

 

به روز رسانی:

«IceUniverse»، که او را با افشاگری هایش برای محصولات سامسونگ می شناسیم، با انتشار توییتی مدعی شد «این تکنولوژی در حال حاضر امکان پذیر نیست» و توییت شعبه فرانسوی هواوی را تکذیب کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kianoosh jahani
    kianoosh jahani | ۳ دی ۱۳۹۸

    جدیدترین گوشی هواوی 2019 کدومه؟ میخواستم بدونم اونایی که هواوی دارن از این گوشی راضی هستند یا نه؟

مطالب پیشنهادی