ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سرمایه‌گذاری «مدیریت ثروت ستارگان» در «کارن‌ کراد» رسما اعلام شد

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «مدیریت ثروت ستارگان» در «کارن کراد» که یک سامانه تامین مالی است، سرمایه‌گذاری کرد. با این سرمایه گذاری، کارن‌کراد که پس از آسان‌بورس، قسطا، رده، وامچی و شناسه به جمع پرتفوی مدیریت ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۰

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر «مدیریت ثروت ستارگان» در «کارن کراد» که یک سامانه تامین مالی است، سرمایه‌گذاری کرد.

با این سرمایه گذاری، کارن‌کراد که پس از آسان‌بورس، قسطا، رده، وامچی و شناسه به جمع پرتفوی مدیریت ثروت ستارگان اضافه شده، نهمین استارتاپ فین‌تکی است که در سال ۹۸ موفق به جذب سرمایه از مدیریت ثروت ستارگان شده است و چهاردهمین عضو پرتفوی ستارگان محسوب می شود.

با توجه به این سرمایه گذاری ها می توان مدیریت ثروت ستارگان را فعال‌ترین سرمایه گذار خطرپذیر این روزهای اکوسیستم استارتاپی ایران دانست که به صورت تخصصی فعالیت خود را بر حوزه فین‌تک متمرکز کرده است. ستارگان شرکت ها و استارتاپ های نوآور فعال در حوزه فین‌تک را بر اساس مدل استارزآپ ارزیابی نموده و در صورت تایید نهایی، سرمایه گذاری می‌نماید.

کارن‌کراد به عنوان اولین کارگزار رسمی تأمین مالی و سرمایه‌گذاری تحت حمایت و نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با شناسایی و ارزیابی کسب‌و‌کارها، برگزاری رویدادها، کارگاه‌های آموزشی، کافه‌سرمایه و شبکه سازی با کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، به تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های حوزه‌های مختلف کمک می‌کند.

این سامانه تامین مالی، تا امروز موفق به ارائه خدمت به ۲۷۴۴ کارآفرین، ۹۰۷ استارتاپ و ۹۲۶ سرمایه گذار عضو شده است. در نتیجه این فعالیت‌ها کارن کراد موفق به انجام ۶۷ سرمایه گذاری به حجم ۳۰ میلیارد تومان شده است. همچنین با دریافت مجوزهای مربوطه به زودی و برای اولین بار در کشور، در سامانه کارن‌ کراد شاهد استفاده از ابزار تامین مالی جمعی (کراد فاندینگ) با مدل مشارکت تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی