ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حذف ویدیوهای مربوط به رمزارز از یوتیوب

یوتیوب بدون هشدار قبلی تعداد زیادی ویدیوی مربوط به رمزارز را از صفحات پر بازدید حذف کرده است. تعدادی از صفحات پر مخاطب یوتیوب با صدها هزار دنبال کننده از حذف ویدیوی مربوط به رمزارز خبر داده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۶

یوتیوب بدون هشدار قبلی تعداد زیادی ویدیوی مربوط به رمزارز را از صفحات پر بازدید حذف کرده است.

تعدادی از صفحات پر مخاطب یوتیوب با صدها هزار دنبال کننده از حذف ویدیوی مربوط به رمزارز خبر داده اند. یکی از این صفحات Chris Dunn از صفحات قدیمی و شناخته شده با بیش از ۲۱۰ هزار دنبال کننده در توییتر خود از این موضوع انتقاد کرده:

یوتیوب بیشتر ویدیوهای رمزارز من را با استناد به قانون «محتوای خطرناک و مضر» و «فروش اجناس تحت نظارت» حذف کرده. من ده سال است که ویدیو می سازم و بیش از ۲۰۰ هزار دنبال کننده و ۷ میلیون دنبال کننده دارم. تیم یوتیوب دارید چه کار می کنید؟

یوتیوب علاوه بر حذف ویدیوها به این کاربر اخطار داده که در صورت تکرار انتشار محتواهایی از این دست به صورت موقت از آپلود ویدیو محروم می شود. کانال پر مخاطب Node Investor هم که در زمینه آموزش مباحث ارز دیجیتال فعالیت دارد، در توییتر از مشکل مشابهی خبر داده است.

استخراج بیت کوین

حذف ویدیوهای رمزارز گریبان کانال های Chico Crypto, The Cryptoverse, Crypto Tips و BTC Sessions را هم گرفته است. هنوز مشخص نیست یوتیوب چرا دست به چنین اقدامی زده اما بعید نیست به قوانین محدود کننده تبلیغات یا قوانین حفظ امنیت کاربران مربوط باشد چرا که برخی از کارشناسان نسبت به انتشار مطالب گمراه کننده در مورد رمزارز و لینک بدافزار در این پلتفرم هشدار داده بودند.

در فضای ابهام آلودی که بعد از حذف ویدیوها شکل گرفته برخی از فعالان حوزه رمزارز پیشنهاد مهاجرت به پلتفرم های غیرمتمرکزتر مثل Dtube, Steemit, Bitchute را مطرح کرده اند که میزان سانسور محتوا در آنها به مراتب کمتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی