ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرورهای پابلیک فال اوت 76 هک شدند؛ پاک شدن اینونتوری گیمرها

اگر فال اوت 76 بازی می کنید، بهتر است برای مدتی از سرورهای پابلیک این بازی استفاده نکنید. طبق گزارشاتی که کاربران در صفحه این بازی در سایت Reddit ارسال کرده اند، هکرها به سرورهای ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۴ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۳

اگر فال اوت 76 بازی می کنید، بهتر است برای مدتی از سرورهای پابلیک این بازی استفاده نکنید. طبق گزارشاتی که کاربران در صفحه این بازی در سایت Reddit ارسال کرده اند، هکرها به سرورهای عمومی این بازی حمله کرده و اینونتوری بسیاری از کاربران را پاک کرده اند.

کاراکتر سرپرست یا Overseer بازی پیغامی برای کاربران با این مضمون ارسال می کند که «سلاح ها، آرمور و هر آیتم دیگری که در اینونتوری ذخیره کرده اید، در امان نیستند.»

این حمله را ناشر فال اوت 76 یعنی بتسدا (Bethesda) هم تایید کرده و ظاهراً این شرکت هم نمی تواند کاری برای بازگرداندن آیتم های پاک شده انجام دهد و کاربران برای همیشه آیتم های خود را از دست داده اند.

سرورهای پابلیک فال اوت 76 هک شد

زمان مشخصی برای حملات هکی وجود ندارد و هکرها هر وقت که بخواهند حمله می کنند؛ ولی مساله ای که تاثیر این حمله را بیشتر کرده این است که در شرف سال نو میلادی و تعطیلات کاربران انجام شده و به طور حتم بسیاری از گیمرها را ناراحت خواهد کرد.

بتسدا می گوید آنها سخت در تلاشند تا راه حلی برای این مشکل پیدا کرده و برای گیمرهایی که آیتم های خود را از دست داده اند، کاری کند. از آنجا که این حمله فقط PC گیمرها را تحت تاثیر قرار داده، ناشر بازی می خواهد نسخه PC بازی را تا زمان انتشار به روز رسانی به حالت آفلاین وارد کند.

البته هنوز معلوم نیست برنامه نویسان بتسدا می توانند تا پیش از شروع تعطیلات سال نو میلادی پچ را به کاربران برسانند یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۵ دی ۱۳۹۸

    هولی شت...

مطالب پیشنهادی