ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاوربانک سامسونگ با قابلیت شارژ سریع بی‌سیم در راه است

سامسونگ گوشی‌های امسال خود را با قابلیت شارژ بسیار سریع به بازار عرضه کرد و اکنون در نظر دارد تا پاوربانکی هم در اختیار کاربران قرار دهد تا توانایی شارژ سریع این گوشی‌ها را داشته ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۰

سامسونگ گوشی‌های امسال خود را با قابلیت شارژ بسیار سریع به بازار عرضه کرد و اکنون در نظر دارد تا پاوربانکی هم در اختیار کاربران قرار دهد تا توانایی شارژ سریع این گوشی‌ها را داشته باشد. از همین رو با هم تصویر و مشخصات احتمالی لو رفته از جدیدترین پاوربانک سامسونگ را مشاهده می‌کنیم که گفته می‌شود توانایی خروجی ۲۵ واتی دارند.

این پاوربانک که به تایید FCC هم رسیده است، یک پد شارژ بی‌سیم دارد و مجهز به دو پورت USB-C است که از نظر طراحی، تفاوت چندانی با نسخه فعلی این کمپانی ندارد. در این پاوربانک خبری از درگاه USB-A نیست، زیرا توانایی خروجی ۲۵ وات به بالا تنها به وسیله کابل‌های USB-C به USB-C میسر می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که شارژر بی‌سیم این پاوربانک، ۱۵ واتی باشد.

پاوربانک سامسونگ

پاوربانک سامسونگ بیشتر به درد کسانی می‌خورد که گوشی‌های جدید این کمپانی مثل نوت ۱۰ را دارند. این گوشی از شارژ بسیار سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند و کمپانی کره‌ای قصد دارد تا با ارائه پاوربانک جدید، بتواند توانایی شارژ سریع به صورت همراه را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. البته هنوز مشخص نیست که چرا توانایی شارژ وایرلس باید درون پاوربانک تعبیه شود، زیرا هدف اصلی شارژرهای همراه، قابل حمل بودن آن‌هاست که شارژر وایرلس به کل این ایده را زیر سوال می‌برد.

در هر صورت پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ، نیاز آن دسته از کاربرانی که همواره در حال سفر هستند را به خوبی برطرف خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی پاوربانک خود را به بازار عرضه خواهد کرد. یکی از گمانه‌زنی‌ها می‌گوید ممکن است این غول کره‌ای در کنار معرفی گلکسی S11 در بهمن ماه، از پاوربانک خود رونمایی کند.

با این حال گوشی‌های فعلی سامسونگ مانند A70، S10 و نوت ۱۰ از شارژ بی‌سیم سریع پشتیبانی می‌کنند و احتمال می‌رود به زودی شاهد عرضه پاوربانک سامسونگ باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • RaMiN
    RaMiN | ۵ دی ۱۳۹۸

    a70 ک شارژ بی سیم پشتیبانی نمیکنه اشتباه زدین :/

  • یک جوان اینترنت ندیده
    یک جوان اینترنت ندیده | ۴ دی ۱۳۹۸

    تو ایران هم قطعی اینترنت در راه است...

مطالب پیشنهادی