ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Tesla-Updates-2
خودرو

نگاهی به تازه ترین آپدیت نرم افزاری تسلا؛ عملکردهای تازه و اضافه شدن بازی تخته نرد

تازه ترین آپدیت نرم افزاری تسلا قابلیت های تازه ای را به محصولات این شرکت اضافه کرده است. این قابلیت ها شامل مواردی مثل پشتیبانی از فرمان های صوتی جدید، تصویرسازی پیشرفته تر سیستم اتوپایلوت، ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

تازه ترین آپدیت نرم افزاری تسلا قابلیت های تازه ای را به محصولات این شرکت اضافه کرده است. این قابلیت ها شامل مواردی مثل پشتیبانی از فرمان های صوتی جدید، تصویرسازی پیشرفته تر سیستم اتوپایلوت، خواندن پیام های متنی و چند ویژگی دیگر می شوند.

در اطلاعیه رسمی منتشر شده، تسلا به برخی از این فرمان ها اشاره کرده و افزوده پس از دریافت آپدیت، مالکین می توانند با گفتن جملاتی مثل "دما را روی 70 تنظیم کن"، "محفظه داشبورد را باز کن"، "آلبوم گروه بیتلز را پخش کن" و یا "آینه سمت راست را تنظیم کن" با خودرو ارتباط برقرار کنند.

Tesla-Updates-1

علاوه بر این آپدیت جدید به رانندگان اجازه می دهد از طریق دکمه بالا یا پایین بردن صفحه (اسکرول) سمت راست فرمان، پیام های دریافتی را مطالعه نموده و به آنها پاسخ دهند. جالب آنکه با فشردن این دکمه، متن پیام به صورت صوتی برای راننده خوانده می شود. فشردن مجدد دکمه اسکرول میکروفون های داخلی را برای دریافت صدای راننده و تبدیل کلمات به متن آماده می کند.

سیستم اتوپایلوت تسلا هم پس از آپدیت مذکور توانایی نمایش اجسام بیشتری در اطراف خودرو را دارد و اکنون قادر است آیتم هایی مثل چراغ قرمز، علامت های ایست و بعضی از علایم جاده ای را تشخیص دهد. با این آپدیت تسلا گامی بزرگ به سوی فناوری کاملا خودران برداشته و بعضی از قابلیت های مورد نیاز را به خودروهای خود افزوده است.

حالت کمپ (Camp Mode) دیگر قابلیتی است که آپدیت جدید تسلا در خود دارد. با فعال کردن این حالت، خودرو فاکتورهایی مثل جریان هوا، دما و نورپردازی داخلی را برای ایجاد شرایط ایده آل برای شب ماندن درون خودرو، بطور اتوماتیک تنظیم کرده و ضمن پخش موزیک های دلخواه سرنشینان، لوازم دیجیتال را نیز شارژ می کند.

بروزآوری اخیر خودروساز کالیفرنیایی شامل برخی موارد جزئی تر نیز می شود، از جمله اینکه رانندگان می توانند تنها با فشردن دکمه بوق نسبت به ذخیره سازی خودکار ویدیوی دَشکم (dashcam – دوربینی که همواره تصاویر روبروی خودرو را ضبط می کند) اقدام کنند.

در کنار موارد یاد شده، تسلا دو بازی Stardew Valley و Backgammon (تخته نرد) را نیز به محصولات خود اضافه کرده است؛ همچنین حالت تئاتر اینک از سرویس توییچ (Twitch) نیز پشتیبانی می کند تا علاقه مندان بتوانند جریان بازی ها را به صورت زنده تماشا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • HhMojtaba666
    HhMojtaba666 | ۵ دی ۱۳۹۸

    اخبار خودرو دنیارو دنبال میکنی،ادم افسردگی میگیره.
    چه ماشینایی،چه اپشنایی...که برای ۹۹درصد ماها داشتنش غیرممکنه ،مگر ۳۰سال دیگه

    • MK
      MK | ۶ دی ۱۳۹۸

      این همه سال جنایت...

  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۵ دی ۱۳۹۸

    پراید هم یه اپدیت زده
    همسایمون نوشو خریده در های ماشین سخت بسه میشه و پلاستیک لادری ازش میزنه بیرون به هر حال اینم یه جورش در عوض امنیت داره ?

مطالب پیشنهادی