ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نگاهی به ویژگی های ب ام و سری 7 همراه با کارشناس ایرانی ب ام و [تماشا کنید]

تقریبا یک سال از زمان معرفی نسخه فیس لیفت ب ام و سری 7 سپری شده؛ بی شک شاخص ترین و اصلی ترین تفاوت رخ داده در این نسخه، جلوپنجره بسیار بزرگ آن است که ...

فریبرز رفیعی
نوشته شده توسط فریبرز رفیعی | ۵ دی ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰

تقریبا یک سال از زمان معرفی نسخه فیس لیفت ب ام و سری 7 سپری شده؛ بی شک شاخص ترین و اصلی ترین تفاوت رخ داده در این نسخه، جلوپنجره بسیار بزرگ آن است که از کراس اوور X7 الگوبرداری شده و در مقایسه با قبل 40 درصد رشد ابعاد داشته است.

اگر چه مدیران ب ام و با بزرگ تر شدن این المان نمادین کاملا موافقت دارند، اما انتقاداتی که از X7 و سری 7 فیس لیفت شده، نشان می دهد باواریایی ها در حال حرکت روی لبه تیغ هستند.

در هر حال، در کنار حجیم تر کردن جلوپنجره، طراحان ب ام و در شکل چراغ های اصلی سری 7 فیس لیفت هم بازنگری کرده اند. این چراغ های دوقلو حالا باریک تر و کشیده تر احساس شده و بصورت استاندارد به تکنولوژی LED تطبیق پذیر مجهز هستند. تورم خفیف کاپوت و گلگیرها و تعویض سپر با نمونه جدید از دیگر تغییرات فیس لیفت ب ام و سری 7 به شمار می روند.

در نمای عقب متصل شدن چراغ های اصلی به همدیگر از طریق یک نوار LED اولین نکته ای است که جلب توجه می کند. این چراغ ها 1.4 اینچ (3.5 سانتی متر) باریک تر شده و اکنون گرافیکی مشابه با چراغ های نسل اخیر سری 3 دارند.

برخلاف نمای ظاهری در داخل کابین دامنه تغییرات کمتر بوده و به اضافه شدن نمایشگر دیجیتال در پشت فرمان – مشابه با نمونه به کار رفته در X5 و سری 8 – و تعبیه مکانی ویژه برای شارژ بی سیم تلفن همراه محدود می شود. البته به گفته باواریایی ها در مقایسه با قبل عایق بندی صوتی کابین بهبود یافته و آنها امکان انتخاب چرم و قطعات تزئینی بیشتری را برای مشتریان فراهم کرده اند.

اخیرا فرصتی دست داده  در آلمان دیداری کوتاه با ب ام و سری 7 فیس لیفت داشته باشیم و بتوانیم به طور ویدیویی برخی از مشخصات و ویژگی های جالب آن را خدمت شما مخاطبین گرامی دیجیاتو معرفی کنیم. اگر این موضوع برایتان جذابیت دارد، دعوت می کنیم ویدیوهای زیر را که توسط کارشناس فروش یکی از نمایندگی های ب ام و تهیه شده، مشاهده فرمایید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Nima rad
    Nima rad | ۶ دی ۱۳۹۸

    اصلاح کنید،x7 از سری ۷ الگو گرفته

    • سعید علیپور
      سعید علیپور | ۶ دی ۱۳۹۸

      تاریخ معرفی دو مدل رو لطفا چک کنید

مطالب پیشنهادی