ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خانواده اوپو Reno 3 5G با قیمت پایه کمتر از ۵۰۰ دلار معرفی شد

کمپانی اوپو مدتی است که سری گوشی های Reno 3 5G را تبلیغ می کند و در این مدت تصاویر و جزئیات زیادی را در رابطه با امکانات این سری در اختیار مخاطبانش قرار داده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۵

کمپانی اوپو مدتی است که سری گوشی های Reno 3 5G را تبلیغ می کند و در این مدت تصاویر و جزئیات زیادی را در رابطه با امکانات این سری در اختیار مخاطبانش قرار داده و حالا رسما این دو گوشی را معرفی کرده است.

Oppo Reno 3 Pro 5G از نظر امکانات کمی از نسخه استانداردش اغوا کننده تر است؛ این محصول نمایشگری حفره دار دارد (که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دستگاه را در خود جای داده) و پردازنده اسنپدراگون 765G و نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش ۹۰ هرتز دیگر امکانات آن را تشکیل می دهند. این دستگاه همچنین به یک باتری ۴۰۲۵ میلی آمپر ساعتی با تکنولوژی شارژ سی واتی VOOC 4.0 مجهز شده که طبق ادعای شرکت سازنده اش می تواند ظرف تنها ۲۰ دقیقه ۵۰ درصد و در ۵۶ دقیقه تا ۱۰۰ درصد ظرفیت خود را پر کند.

مدل پرو این گوشی همچنین به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده که ترکیب لنزهای آن به شرح زیر است:

  • لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال IMX586
  • حسگر الترا واید ۸ مگاپیکسلی
  • دوربین تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی
  • سنسور تک رنگ ۲ مگاپیکسلی

اوپو همچنین ادعا می کند که این گوشی قابلیت زوم هیبرید اپتیکال ۵ برابری دارد؛ این یعنی دوربین تله فوتو این گوشی زوم طبیعی دو تا سه برابری خواهد داشت.

از دیگر امکانات اوپو رینو 3 پرو 5G می توان به مد دوآل نسل پنج (NSA/SA)، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، پوسته نرم افزاری Color OS 7 روی اندروید ۱۰، NFC و بلوتوث ۵.۱ اشاره کرد.

قیمت پایه این گوشی از حدود ۵۷۱ دلار برای مدل بهره مند از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی شروع می شود و نسخه دیگر آن که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد نیز ۶۴۳ دلار قیمت گذاری شده است.

5G با قیمت ارزان تر

اما اگر نسخه پرو کمی برایتان گران است می توانید نگاهی به امکانات نسخه معمولی آن یعنی Oppo Reno 3 5G بیاندازید که به چیپست مدیاتک Dimensity 1000L و بریدگی نمایشگر قطره ای شکل مجهز است.

نسخه استاندارد این گوشی همچنین انرژی مورد نیاز خود را از باتری ۴۰۲۵ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۳۰ واتی می گیرد و امکانات دیگری نظیر NFC، نمایشگر اولد فول اچ دی پلاس مجهز شده که یک حسگر اثر انگشت را هم در زیر خود جای داده است. این گوشی همچنین به دوربین اصلی چهارگانه با ترکیب حسگرهای ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی الترا واید، مونوکروم و عمق سنج مجهز شده است.

Oppo Reno 3 5G همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت پایه ۴۸۶ دلار به فروش می رسد و مدل دیگر آن با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۵۲۸ دلار قیمت گذاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی