ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسنپ مبلغ کمک‌ هزینه خرید بنزین را برای رانندگانش ۲ برابر کرد

طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین که بیش از یک ماه از اجرایی شدنش می‌گذرد چالش‌هایی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ایجاد کرده که تا به امروز با همکاری این شرکت‌ها، چالش‌های قیمت جدید بنزین برای رانندگان کمرنگ ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۵

طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین که بیش از یک ماه از اجرایی شدنش می‌گذرد چالش‌هایی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ایجاد کرده که تا به امروز با همکاری این شرکت‌ها، چالش‌های قیمت جدید بنزین برای رانندگان کمرنگ شده است و در تازه‌ترین اقدام اسنپ، مبلغ کمک هزینه خرید بنزین دو برابر شده است.

اسنپ با راه‌اندازی کمپینی به نام «کمپین ۱۰۰۱» که از ۳۰ آذرماه شروع شده، برای رانندگان خود امکان جدیدی فراهم کرده که علاوه بر دریافت اعتبار سهمیه سوخت از شرکت ملی فراورده‌های نفتی، هزینه خرید بنزین جداگانه‌ای از خود اسنپ نیز دریافت نمایند. لازم به ذکر است این اعتبار در صورت پیمایش بالای هزار کیلومتر در هفته به رانندگان اعطا خواهد شد.

نحوه محاسبه هزینه دریافتی به این صورت است که هر راننده‌ای که ۱۰۰۰کیلومتر اولیه خود را در طول یک هفته در سفرهای اسنپی پیمایش داشته باشد، به ازای هر ۱۰۰کیلومتربیشتر، کمک‌هزینه خرید بنزین دریافت می‌کند. این هزینه مازاد بر سهمیه‌ای است که پیش از این برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در نظر گرفته شده بود.

مبلغ کمک‌هزینه این طرح که در شروع طرح به ازای هر ۱۰۰کیلومتر ۱۰هزار تومان بوده، حالا در اقدامی ویژه دو برابر شده است تا رانندگان این سامانه بدون دغدغه بتوانند به کار خود ادامه دهند. به این ترتیب رانندگان عضو ناوگان اسنپ بابت هر ۱۰۰کیلومتر بیشتر، ۲۰هزار تومان کمک هزینه خرید بنزین دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است که کمک‌هزینه فوق هیچ‌ محدودتی ندارد و هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amironline
    amironline | ۸ دی ۱۳۹۸

    اسنپ با اینکه گفته بود کرایه‌هاش رو افزایش نمیده ولی افزایش داده، الان هم داره راننده‌هاش رو هم در افزایش سودش شریک می‌کنه

  • m.a.fakhari
    m.a.fakhari | ۸ دی ۱۳۹۸

    بیش از هزاااار کیلومتر در هفته پیمایش داشته باشی ، تازه بهت یکم پول میدن. خیلی مسخرست !!!

  • m.a.fakhari
    m.a.fakhari | ۸ دی ۱۳۹۸

    به نظر شما این حرکت منطقیه ؟

مطالب پیشنهادی