ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد پرو ۲۰۲۰
تکنولوژی

اولین رندرهای آیپد پرو ۲۰۲۰ خبر از ماژول دوربین سه گانه می‌دهند

بازار تبلت‌ها معمولا یک بازار انحصاری است. فارغ از تلاش‌های قابل تحسین سامسونگ، اپل تنها پرچمدار این بازار بوده و این حقیقت را می‌توان در فروش سرسام‌آور آیپد و آیپد پرو به خوبی مشاهده کرد. ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

بازار تبلت‌ها معمولا یک بازار انحصاری است. فارغ از تلاش‌های قابل تحسین سامسونگ، اپل تنها پرچمدار این بازار بوده و این حقیقت را می‌توان در فروش سرسام‌آور آیپد و آیپد پرو به خوبی مشاهده کرد. اخیرا افشاگران معروفی از رندرهای آیپد پرو ۲۰۲۰ پرده برداشتند که تنها تفاوت آن با آیپد پرو فعلی، در دوربین ۳ گانه است ولی به نظر می‌رسد که جای پای آیپد را در این بازار بیش از پیش محکم‌تر کند.

افشاگران OnLeaks و iGeeksBlog اخیرا رندرهای غیر رسمی از طراحی آیپد پرو ۲۰۲۰ در سایز‌های ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی منتشر کرده‌اند که در نگاه اول هیچ تفاوتی با آیپد پرو سال ۲۰۱۸ ندارند. این لپتاپ‌ها از نمای جلویی کاملا مشابه نسل فعلی هستند، اما کافی است تا نگاهی به پشت آن بیندازید تا تفاوت‌ها مشخص شوند. البته در ابتدا باید بگوییم که صحت این اطلاعات چندان تایید نشده و در حد گمانه‌زنی خواهد بود.

آیپد پرو ۲۰۲۰

اولین تفاوت مربوط به دوربین‌ها می‌شود. به نظر می رسد اپل دست از سر طراحی مربعی شکل برنمی‌دارد و قصد دارد ماژول بحث‌برانگیز دوربین آیفون ۱۱ پرو را به آیپد پرو ۲۰۲۰ نیز بیاورد. از همین رو شاهد ۳ دوربین با چینش یکسان نسبت به آیفون ۱۱ پرو هستیم. البته میان افشاگران تفاهمی در رابطه با نوع سنسورهای این تبلت وجود ندارد.

بعضی از آن‌ها معتقدند که یکی از این ۳ سنسور، ToF بوده که تنها به منظور تشخیص عمق در محتوای واقعیت افزوده و محو کردن پس‌زمینه استفاده می‌شود. در عین حال بسیاری هم عقیده دارند که این ۳ سنسور، با همان چینش معروف دوربین اصلی، اولترا واید و تله فوتو عرضه خواهند شد. با این حال علاوه بر دوربین‌ها، گفته می‌شود که قاب پشتی آیپد پرو ۲۰۲۰ ممکن است شیشه‌ای باشد، البته احتمال فلزی بودن آن نیز رد نمی‌شود.

در هر صورت افشا شدن این رندرها در این زمان از سال، گمانه‌زنی‌ها در رابطه با عرضه آیپد پرو در اردیبهشت ماه را تقویت می‌کند. با توجه به این که نمی‌توان چندان به این اطلاعات استناد کرد، پیشنهاد می‌کنیم چند ماه دیگر نیز صبر کنید تا اطلاعات دقیق‌تری منتشر شود یا اپل از آیپد پرو ۲۰۲۰ رونمایی رسمی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sackboy
    sackboy | ۹ دی ۱۳۹۸

    آخرین ورژنی که از آیپد پرو وجود داره یه شاهکار طراحیه به نظرم. (دست کم از نظر استاتیک!) البته که ایراد های بدی هم در نوع خودش داره، ولی زیبا ترین آیپد تو کل تاریخ اپل، یا حتی شاید زیبا ترین تبلته به نظرم. ولی این طراحی احمقانه سه چشم که اخیرا پشت همه محصولات آیفون می‌چسبونن و به دیزاین هیچ کدومشون هم نمیخوره، قشنگ گند زده به طراحی مینیمال محصول! یعنی استیو جابز داره تو گور می‌لرزه!
    من انتظار داشتم نسل بعدی کلا bump دوربین رو حذف کنن! برعکس اومدن بیشترش کردن!
    حتی اگر همچین مسأله ای تو آیفون قابل قبول باشه، توی تبلت، اونم تبلتی که انقدر رو قلمش تاکید داره قابل قبول نیست و انتظار می‌ره وقتی میذاریش رو سطح صاف لق نزنه!!
    من همین آیپد پرو رو بدون هیچ دوربینی ترجیح می‌دم تا این وزغ سه چشم!
    آخه حداقل چیدمانشو عوض می‌کردین! ?
    حیف این طراحی که اون وصله‌ی ناجورو گوشش گذاشتین.

مطالب پیشنهادی