ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی ماه آتی از اولین دستگاه باغبانی خانگی رونمایی می‌کند

کمپانی LG قصد دارد در نمایشگاه CES 2020 از دستگاه باغبانی خانگی خود رونمایی کند. به کمک این وسیله می توان سبزیجات مختلف را داخل منزل پرورش داد. این دستگاه که هنوز نام آن منتشر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ دی ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

کمپانی LG قصد دارد در نمایشگاه CES 2020 از دستگاه باغبانی خانگی خود رونمایی کند. به کمک این وسیله می توان سبزیجات مختلف را داخل منزل پرورش داد.

این دستگاه که هنوز نام آن منتشر نشده، با فراهم کردن شرایط آب و هوایی مساعد، پرورش سبزیجات در تمام طول سال را امکان پذیر می کند. ال جی این وسیله را برای زندگی آپارتمانی و کسانی که به دنبال پیروی از رژیم غذایی سالم تر و سبزتر هستند، ایده آل توصیف کرده است.

دستگاه باغبانی خانگی ال جی

دستگاه باغبانی خانگی ال جی که شباهت زیادی به یخچال دارد، با استفاده از فناوری های متعدد شرایط آب و هوایی محیط بیرون را در محفظه کابینت مانند خود شبیه سازی می کند. چراغ های LED، سیستم های گردش هوا و مدیریت آب رسانی با توجه به دما و زمان روز تنظیم می شوند.

وسیله یاد شده از چندین تکنولوژی هوشمند نیز بهره می برد که از جمله آنها می توان به توزیع کننده غیر گردشی آب اشاره کرد که با توجه به نیاز گیاه، میزان دقیق آبرسانی را اندازه گیری کرده و از رشد جلبک ها و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می کند.

کاربر به کمک اپلیکیشن موبایل می تواند شرایط درون دستگاه را کنترل کرده و از راهنمایی ها آن برای رشد هر چه بهینه تر گیاهان استفاده کند. دستگاه باغبانی خانگی ال جی توانایی نگهداری از حداکثر 24 بسته دانه را دارد که برای یک خانواده چهار نفره کافی است.

تاکنون قیمت دستگاه مورد بحث و زمان عرضه آن به بازار مشخص نشده است. برای آگاهی بیشتر از این محصول باید تا نمایشگاه CES 2020 که از 7 ژانویه (17 دی) آغاز می شود، صبر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammad reza
    mohammad reza | ۷ دی ۱۳۹۸

    خیلی جالب بود .. من سال ها پیش ایدش رو داشتم ولی حیف که امکاناتی توی ایران نیست که آدم بتونه پیشرفت کنه

مطالب پیشنهادی