ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باتری شیائومی می ۱۰ پرو در ۳۵ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود

شیائومی خود را برای معرفی دو گوشی جدید از سری پرچمدار می ۱۰ آماده می کند که احتمالا شامل دو نسخه معمولی و پرو خواهد بود. حالا یک افشاگر مدعی شده که باتری می ۱۰ پرو ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۳

شیائومی خود را برای معرفی دو گوشی جدید از سری پرچمدار می ۱۰ آماده می کند که احتمالا شامل دو نسخه معمولی و پرو خواهد بود. حالا یک افشاگر مدعی شده که باتری می ۱۰ پرو تنها در ۳۵ دقیقه به صورت کامل پر خواهد شد.

آنطور که این افشاگر می گوید شیائومی برای دستیابی به این سرعت بالا فناوری شارژ سریع را بهینه سازی کرده و گوشی مورد بحث قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۵۰ واتی است. وی حتی مدعی شده که کمپانی چینی در حال توسعه شارژ سریع بی سیم با توان مشابه است که در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ از راه می رسد. هرچند بخش زیادی از توان در مدل بی سیم به هدر می رود اما ۵۰ آنقدر زیاد است که در زمانی بسیار کوتاه شارژ باتری را کاملا تامین می کند.

شیائومی می ۱۰ پرو

شیائومی می ۱۰ احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۰ و با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه خواهد رسید.

ماه گذشته یکی از موبایل های این شرکت در سازمان های ناظر چینی تایید شد که از شارژ ۶۶ واتی (۱۱ ولت ۶ آمپر) پشتیبانی می کند. در حال حاضر اوپو رینو ایس عنوان سریعترین شارژ در دنیای موبایل را به خود اختصاص داده چرا که باتری ۴ هزار میلی آمپرساعتی آن با تکیه بر شارژر ۶۵ واتی در ۲۸ دقیقه به صورت کامل شارژ می شود.

یکی از فناوری هایی که انتظار می رود سال آینده شیائومی معرفی کند شارژ فیوژن است. به کمک این فناوری می توان گوشی را همزمان به شکل بی سیم و با آداپتور شارژ کرد تا مدت زمان شارژ از همیشه کمتر شود.

 

تماشا کنید: کالبدشکافی می نوت ۱۰ و هنر شیائومی در چیدمان قطعات

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی